Jon Olssons nya dress!

Jon Olssons nya dress!
"En Turkosa pinjénöt inlagd i sirap"

Smakar det gott? Vet ej

Ser det gott ut? Nej

Jon Olssons nya dress!
rosa och turkos va inne på 70/80-talet, men nu när jon har skiten på sig så kommer väl alla ha det nästa säsong

Jon Olssons nya dress!
det var nog by faar det skabbigaste jag har sett. Riktigt bakåtsträvande med dom färgerna plus att designen knappast är nyskapande utan ser väldigt lik oakleykläderna ut.

Jon Olssons nya dress!
dåligt coola!!! ja var helt skeptisk till det här med Jl skidkläder från början.....men dom är ju as tuffa! klart skönast färg, äntligen lite utstickande kläder som inte är fula......klart snygga! skit samma att det är JL,

Jon Olssons nya dress!
Om jag får säga varför just Jon har en sådan dress så gör ajg det. För att synas!
De skiter i om det är nyskapande, mode eller något annat. Får han uppmärksamhet är det bra, oavsett om uppmärksamheten är dålig eller bra.
Han har redan ett så känt namn att han kan sätta på sig vad han vill, precis som någon sa.
JL har ju lyckats, det är en het diskussion om jons kläder på freeride, helt sjukt! (och det var en het diskussion om hans märkesbyte också)
Inte diskuterar man någon annans kläder eller någon annan kändisåkares (skatebpard, inline, snowboard mm) utrustning utan allt handlar här i sverige om Jon.
Tänkte bara att ni skulle få veta ett o annat. hej svejs!

Jon Olssons nya dress!
Kan bara tillägga att flera här redan har fallit för hans "nya klädsmak" och vill genast ha dem!´
/Abbe

Jon Olssons nya dress!
synd om er allihop.

klart, jon är bra han kan göra som han vill. dom får ju som dom vill när alla ni jävlar tycker om det också..

Jon Olssons nya dress!
Så länge det är JL vrekar alla vara imot det...
Visserligen var JL ett Golfmärke från början, men sen blev dett ett snobbmärke o nu vill ingen veta av det. Jag tycker det verkar som om många har blivit "märkesbögar" här på freeride...
Bry er inte om att det är JL, kolla istället på hur grejerna ser ut o deras funktion!
Färgen var ju ascool! Det fanns som sagt ingen som fick lika mycket uppmärksamhet som jon idag!
Inse fakta Jon bryr sig inte om märket, så varför gör ni det?

Jon & JL hit o Jon o JL dit...

Jon Olssons nya dress!
Vid första anblicken tyckte jag att dressen såg hängig och skön ut, som jag vill att alla kläder ska sitta. sen så upptäckte jag såklart den skitfräna färgen!! Jag kan ju bara säga att jag gärna skulle glida omkring i backen med den färgen runt kroppen och snoppen. (jag kanske upptäckte det i motsatt ordning eftersom färgen var så jävla cool, som sagt.)

Sen när jag läste att det var JL ryckte jag på axlarna, so whaT? Varför ska man inte kunna glida i JL? det är väll ändå hur man åker som ska avgöra respekten eller inte?

Pääjjzz!!

Jon Olssons nya dress!
Skulle vilja tillägga att folk säkert inte haft lika mycket emot kläderna med samma färger om det var t.ex Oakley kläder iställlet för just JL.

Jon Olssons nya dress!
jag råkar ha nåt emot turkosa/rosa skidkläder, speciellt ihop med vitt. det är så jävla 70/80-tal och alla pensionärer har sånt på sig, och jon är bara 21 eller nåt

Jon Olssons nya dress!
Och jag ska inte säga att jag tycker att kläderna är jätte snygga, men de är ganska balla och det är kul för Jon..han sa ju att han ville börja ifrån scratch och designa kläder..han hade ju trots allt hjälpt oakley med det i fem år, och det gick bra, så det här kunde nog också gå bra sa han. Ok kläderna spelar stor roll, men det gör ju inte Jon till en sämre skidåkare..jag tror att han kan åka i praktiskt taget vad som hälst...han är ju ganska etablerad i toppen..skillnad om man är nybörjare..då kanske looken spelar större roll..ähh jag vet inte!!!

Jon Olssons nya dress!
o jävlar va tuff! undrar vad jutesäcken kommer å kosta.. Blir väl som vanligt.. 21 century price (Futurisk prisklass)

Tillbaka
Topp