Jon Olssons nya dress!

Jon Olssons nya dress!
Hade det varit Oakley så hade alla sagt: Höhö fan va retro-färger! Asball!
Nu e det JL o då e det fult.... Säger då det =)

Jon Olssons nya dress!
Dock är JL ett babe märke kan inte åka t-bannan utan att du ser minst en babe med en JL tröja.. J-dawg litet jon fan kanske?

Själv tycker jag dressen är rätt ful men det är alla jibbare.. köp en bräda ffs.. + att han kunde köpa en såndär dress på typ second hand affär från 80 och då skulle alla tycka den var frän..

Jon Olssons nya dress!
Jag tänkte typ bara ställa en fråga.. Är inte peak också lite av ett golfmärke eller i vart fall ett brat-märke? Jag har då iaf inte hört några kritiska röster angående peak´s kläder även fast dom gör golftröjor och andra icke alpinorienterade kläder. Jag skulle gärna köra i JL eller adidas eller gucci och vafan som helst bar det var funktionellt. Nu kör jag i Firefly EVO byxor.. Bara så att alla vet :)

Ärligt talat så tycker jag att den här tråden har fått för mycket uppmärksamhet. Har ni inga öppna skidbackar där ni bor? :))

Ride more!! post LESS!!

Jon Olssons nya dress!
Jahapp... om något så tycker jag JL är mer skidmärke än Oakley,

tänk lite... Oakley började inte med att göra skidkläder!

Jon Olssons nya dress!
Är inte PEAK performance lite av ett golfmärke också? Gör dom inte också en massa snobbkläder som inte är alpinorienterade? Går inte en massa babes också omkring i en peak grej i t-banan?

Jon Olssons nya dress!
SV: Jon Olssons nya dress!
Av: DahIin online Datum: 2005-01-23 16:57:55

Jahapp... om något så tycker jag JL är mer skidmärke än Oakley,

tänk lite... Oakley började inte med att göra skidkläder!
DahIin

Så JL började göra skidkläder?

Finns många märken som Överklassen har "tagit över" ta we tillexempel och nu har väl alla killar långt hår och har quicksilver badbrallor..

Jon Olssons nya dress!
helt sjukt att det kan vara en forum diskussion om vilka kläder jon olsson åker i, pinsamt juh speciellt dom som sågar utsyrslen.. den är juh STILREN !!

Jon Olssons nya dress!
jag tar nog tillbaka det mesta av det jag skrivit.... mjuknat av allas snack om jl kläder hit å jl kläder dit, vafan dom passar ju på jon, det är ju fortfarande hang loose stuket på dem.
åsså tjänar han säkert bra med cash på att skriva kontrakt med dem, så kör hårt jon... även fast dom är rosa :P
fast min inställning till JL är fortfarande lika fjortis.. JL för brats hang loose för skiers

Jon Olssons nya dress!
skit i märket för helvete! dom jävla hotdog kläderna skulle va fula som as vilket märke det än var. jon olsson är härmed officiellt homobög. vilken jävla tönt. men skitsamma

Jon Olssons nya dress!
??...vad ska man säga gillar färgen men inte formen, kul att dom oxå börjar komma in på skimarknaden ÖÖÖÖÖööö inte typ värsta fjortis grejen liksom... :)

Jon Olssons nya dress!
Färgen är ju inte den ja skulle välja i första taget, men han har väl fått ganska bra betalt om man går över från Oakley till JL. Fler färger skulle inte skada..

Tillbaka
Topp