Jon Olssons tricktips.

Jon Olssons tricktips.
haha, jag tror att alla som sett denhär tråden är inne och försöker kolla den nu..för den funkar inte bra om jag kan säga så:P

Jon Olssons tricktips.
Ja introt var jobbigt plus hans beskrivningar var inte särskilt givande.

360
"Åk upp mot hoppet och tryck i från, rotera i luften och landa."

Typ, aja är det så han har lärt sig bli så grym som han är så ^^

Jon Olssons tricktips.
jo det var ju nice med det där :)

men det är ju tur att inte jon blev lärare eller nått liknade.

Jon Olssons tricktips.
precis som i alla andra tricktips, han förklarar hur tricken går till bara, ingenting om hur man ska göra det, vad man ska tänka på eller börja med. inte helt hundra ..

Jon Olssons tricktips.
coolt, och kul att telia gör en sådan grej, även om inte tricktipsen har så mycket "tips" sig utan som flera redan skrivit, förklaring hur tricket går till, iaf kul att kolla på.

Jon Olssons tricktips.
Av: Bo87 online Datum: 2006-04-05 18:48:09

i filmen för d-900 så gör han ju en fakie höger 7, okej? bra jobat telia

Jon säger: "Det här är precis som en cork 720 fast du lägger ner axeln lite mer i ut hoppet vilket gör så att du ligger lite mer upp och ner och du snurrar ett halvt varv extra och landar backlänges."

Enligt mig och Jon så är det en d-spinn 9

Jon Olssons tricktips.
^ men ditt arsle, bara för att jon förklarar hur man gör en d-9:a gör väl inte det att telias uppenbara felklippning blir rätt? det skulle ju lika gärna kunna vara en dansande clown som heter casper och du skulle gå blint efter vad jon sa. blind?

vid uppenbara frågor så är min ideologi "tand för en tand" / jeremy från Zits

Jon Olssons tricktips.
För att frångå debatten om de dåliga förklaringarna så tror jag att det även går att se dessa tips på telias wap. Så man kan få lite inspiration i backen :P

Jon Olssons tricktips.
Jamm: men ändå bra att de skriver förklaring, det finns många som inte vet. Föräldrarna såg till exempel väldigt frågandes ut när det stod i uthyrningen att man inte fick raila med hyrskidorna...

Tillbaka
Topp