Jon Olssons VideoBlog!

Jon Olssons VideoBlog!
jon_olsson sa:
Soderpundarn sa:
Kommer filmandet bara kretsa kring dig? Jag menar att du kanske får med dig någon annan skillad skidkompis på film med ?
Det kommer självklart vara andra skidåkare med, om vi kör en session så visar vi självklart de andra som är med..
Så ni kommer även få se mycket av Andreas H, Oscar S, Simon D, Sammy C och TJ då jag kör med de hela vintrarna.....
Aha nice låter riktigt soft!
Jag läste i tidigare inlägg att du kanske ibland inte updaterar på veckor för att det inte händer nåt, men kan det inte ibland vara nice att få en "real" dokusåpa feeling genom att kanske visa en vanlig tråkig vardag i monaco ;)?

Jon Olssons VideoBlog!
Inte tokigt alls Jon... kom på att jag aldrig klämde iväg JOI grejjen från TV-Åre på dvd till dig. Bränn av din adress till mig igen (freeride mail eller sms om du har kvar nummret) så kommer den som en skållad...

Hoppas allt är väl, ska bli kul att se lite grejjer

Jon Olssons VideoBlog!
Ja ja tycker de skulle va jätte kul att sen en för dig vanlig dag hemma i huset.. kan ju vara kul å se hur du lever även fast du inte är ute å gör massa galna grejjer.. är du med å redigerar det ni kommer filma?

Jon Olssons VideoBlog!
Soderpundarn sa:
jon_olsson sa:
Soderpundarn sa:
Kommer filmandet bara kretsa kring dig? Jag menar att du kanske får med dig någon annan skillad skidkompis på film med ?
Det kommer självklart vara andra skidåkare med, om vi kör en session så visar vi självklart de andra som är med..
Så ni kommer även få se mycket av Andreas H, Oscar S, Simon D, Sammy C och TJ då jag kör med de hela vintrarna.....
Aha nice låter riktigt soft!
Jag läste i tidigare inlägg att du kanske ibland inte updaterar på veckor för att det inte händer nåt, men kan det inte ibland vara nice att få en "real" dokusåpa feeling genom att kanske visa en vanlig tråkig vardag i monaco ;)?
Målet är att det ska gå max en vecka mellan updates, så visst sak ni få se vanliga dagar i monaco, tanken är ju att försöka återspegla mitt liv så gott det går med allt från skidor, till möten i NY, till vattenhopp i Australien och konstig mat i Japan..

Jon Olssons VideoBlog!
rasmusericson sa:
Ja ja tycker de skulle va jätte kul att sen en för dig vanlig dag hemma i
huset.. kan ju vara kul å se hur du lever även fast du inte är ute å gör massa galna grejjer.. är du
med å redigerar det ni kommer filma?
japp jag är med och redigererar, sitter just nu med och lägger in de sista texterna och sen ska
freestyle.ch klippet laddas upp (har världens sämsta uppkoppling så det kommer nog tyvärr ta ett
tag..)

Senast ändrad:
Jon Olssons VideoBlog!
jon_olsson sa:
rasmusericson sa:
Ja ja tycker de skulle va jätte kul att sen en för dig vanlig dag hemma i
huset.. kan ju vara kul å se hur du lever även fast du inte är ute å gör massa galna grejjer.. är du
med å redigerar det ni kommer filma?
japp jag är med och redigererar, sitter just nu med och lägger in de sista texterna och sen ska
freestyle.ch klippet laddas upp (har världens sämsta uppkoppling så det kommer nog tyvärr ta ett
tag..)
ÅÅÅÅÅHHH
Nu har man suttit o väntat hela kvällen på det första avsnittet. Men nu orkar jag inte vara upp längre. Tur att man har sovmorgon o praoar. Kom till alpint och kolla på nästa års produkter hehe. tja

Jon Olssons VideoBlog!
bra ide att göra sånthär..ännu ett bra initiativ från herr Olsson

men låter som lite mycket reklam.. jon olsson blir bara större å större varumärke.. kanske lite de som är tanken bakom det hela?

Jon Olssons VideoBlog!
jeppenator sa:
bra ide att göra sånthär..ännu ett bra initiativ från herr Olsson

men låter som lite mycket reklam.. jon olsson blir bara större å större varumärke.. kanske lite de som är tanken bakom det hela?
JON från CNC adress..
Reklam och reklam, beror hur man ser på det, kallar man skidfilm för reklam?

Senast ändrad:
Jon Olssons VideoBlog!
fanvafett. får man se lite klipp från baksidan av strynefjellet ? såg bara filmen som filip slängde ihop, den va sjuk.

/ jacob

Senast ändrad:
Jon Olssons VideoBlog!
Rensat bort alla onödiga svar. Keep it clean!

Trevligt initiativ för övrigt. Tror nog att det här når ut till en större massa än hardcorepubliken som köper alla jibbrullar och lusläser Åka Skidor efter artiklar om vederbörandes kläd- och bilbyten. Ska bli intressant att följa den här idén!

Senast ändrad:
Jon Olssons VideoBlog!
jävlar va härliga hopp du gjorde, jag har aldrig tyckt att kangaroo har varit dubbel flat men nu har du fan fått till de.

Jon Olssons VideoBlog!
haha efter att vart lite negativ mot detta i början så har jag ändrat mig.. de lilla jag fått se av jons vardag verkar ju sjukt roligt! =)
skulle vilja se lite mer endå, typ vad jon äter till frukost, hur han bor när han reser. vad han gör efter en dag på bosön och sånt.. det ni visat såhär långt visste man ju redan att farbror jon höll på med.. vill se mera behind the scenes! skulle va galet

lycka till med filmandet och redigerandet! ser fram emot nästa avsnitt

Jon Olssons VideoBlog!
han sprutade säkert bara sönder kameran med champagne när han hade sina "sprutlektioner" på Gotland!

Tillbaka
Topp