Julkalendern bra/dålig

adam_hansson

Ny medlem
Julkalendern bra/dålig
Tja jag tänkte bara höra vad ni har att säga om årets julkalender "En decemberdröm".
Själv tycker jag det värkar som en riktigt bra julkalender, en klassisk sådan. Inte som förra årets då det knappt var nån snö me.

Av mig får den:

J J J J J

fem j(för julkalender) av fem möjliga.

Julkalendern bra/dålig
såg den idag. har inte sett dom på några år men den här var ju sjukt dålig. sämsta skådespelarna jag sett. ett J av en miljon möjliga.

Julkalendern bra/dålig
Bättre än förra året, men ändå riktigt rejält asdålig!
Tacka vet jag när Klasse Möllberg hade julkalendern...

Julkalendern bra/dålig
Den var bra...... killen såg ut som en tjej men de gjör ju inget de finns ju andra som e me så:P

Julkalendern bra/dålig
detta är jacob westers favorit han spelar in alla avsnitt och brukar sitta och titta på dom om och om igen medans jag lockar hans hår han älskar att leka barbie

Julkalendern bra/dålig
den suger inoljad kaffekopp!

Kom igen! göteborg.. ha, ingen snö och dom spelar fotboll. vart är denna civilisation på väg? det är vinter!
+ Att killen ser ut som en tjej och tjejen ser ut som en kille!

ett halvt J av mej

Tillägger också att "dom läskiga" är ett mekaniskt hot mot den framtida produktionen av gröna brödrostar.

Julkalendern bra/dålig
-Inge med julen och göra
+ Han är kär i en kille

så därför får den: JJJI 3,5/5

Julkalendern bra/dålig
Har inte sett ett enda avsnitt, så därför ger jag den ett J, endast pga grupptrycket haha... Mysteriet på greveholm däremot, det var riktiga grejor det.. mohahahaha

Julkalendern bra/dålig
aa den e sjuk. ofta man som fotbollsmålvakt hamnar inuti bollen med istt huvud, när man får ett skott i ansiktet.

aa greveholm rockade fett!!!!

PS. idol-agnes e så jävla grym DS.

Julkalendern bra/dålig
först vill jag bara säga till andreas-n att jag håller me helt om idol agnes, hon e sååå jäävla snygg me juh :P men sen kan jag bara säga att julkalendern får -J
för att den e kass!

Julkalendern bra/dålig
Julkalendern är redan en klassiker som trolltyg och Allram, klar femma av fem... dock tycker jag den är strået sämre än förra årets kalender. Allram Est ständiga överlägsenhet fick mig att fraga, finns det nån gud, är han allram eller kanske habib vid mixerbordet, svaren har varit få, men jag vet att det säljs tröjor på svt.se med allram och tjet på!

Tillbaka
Topp