Julklapp :O

SweetRob

Ny medlem
Visste inte riktigt vart ja skulle lägga topicen, så la den i allmänt skidsnack.
DOCK är det inte skidsnack ja är ute efter :)

Vet inte vad jag ska "önska" mig :)
Och vet ju inte vad ja behöver.

hörde att min polare superunknown önskade sig en realistisk johan palm docka han kan kela med.

MEN det vill inte jag ha så vad ska man önska sig? :)
Ni får gärna skriva vad ni önskar er så ja får lite tips alltså.

/
Rob

asså vafan! nu har de ju gått alldeles för långt! hur fan ska vi kunna bestämma va du vill ha i julklapp? någonting måste du ju kunna bestämma själv, annars tycker ja fan inte att du ska få nå julklappar!

lurifixx sa:
asså vafan! nu har de ju gått alldeles för långt! hur fan ska vi kunna bestämma va du vill ha i julklapp? någonting måste du ju kunna bestämma själv, annars tycker ja fan inte att du ska få nå julklappar!
helt rätt! inte f*n kan du fråga oss på freeride vad du vill ha i julklapp.. du ska ju bestämma själv .. hur långt får man gå?! :S

Senast ändrad:
lurifixx sa:
"MEN det vill inte jag ha så vad ska man önska sig? :)
Ni får gärna skriva vad ni önskar er så ja får lite tips alltså."

står inte någonstans ni ska bestämma vad ja ska ha i julklapp.
Utan ge tips, för ja är tom i huvudet på ideér vad ja skulle behöva,
Så ja täntke ni möjligen kunde ge tips så ja kanske kom på något som jag inte tänkt på förut.

OCH JAG GJORDE INTE TRÅDEN FÖR NI SKA SÄGA VARFÖR I HELVETE JA FRÅGAR ER,
utan för ja vill ha tips.
Menmen, verkade inte funka på detta forum.

Senast ändrad:
ZeF sa:
lurifixx sa:
helt rätt! inte f*n kan du fråga oss på freeride vad du vill ha i julklapp.. du ska ju bestämma själv .. hur långt får man gå?! :S
Asså era inlägg. Om ni påstår att detta är över gränsen att fråga några om vad man önskar sig så är väl fan era jävligt mycket överdriva och det är såna här inlägg som ni gjorde gör att trådarna blir sämre och sämre.

Varför skulle han inte få tips på saker han önskar sig? Var en hjälpande förmåga och ge han tips iställe för att skälla ut honom för idioti.

Alla är olika och har egna åsikter och eget tänkade och då frågar man annat folk om saker som man inte själv kan komma på och undrar.

En Ipod går alltid hem!

Senast ändrad:
JoakimN sa:
Jag önskar mig nya pjäxor, handskar, pengar till resor,tattoo m.m
tappar man fantasin så säger man bara pengar ;)
jo sant :D nice! har en bror som är tattuerare.
Kört mer en halva vänsterarmen och halva högern för ungefär.
ganska så gratis också ;)

Ipod shuffle lätt, sjukt liten och smidig. Ett minus är dock att den saknar skärm men det vänjer man sig vid.

• Skidor
• Underställ
• Skidaffischer
• Headphones
• Kläder
Där är det jag har kommit på hittills :)

önska dig en Shuffle om du ska ha en ipod! dom andra suger anus alltså, jag fick en 8gb nano när jag fyllde år för nån vecka sen och jag drar ur batteriet på 1 skol dag! det är kasnke 8 timmar batteritid på min högst...

man ska ju önska sig dyra grejjor och fråga efter kvittot så kan man kamma hem rätt så mycket stålar om man inte vill ha grejjorna (=

Jontex sa:
önska dig en Shuffle om du ska ha en ipod! dom andra suger anus alltså, jag fick en 8gb nano när jag fyllde år för nån vecka sen och jag drar ur batteriet på 1 skol dag! det är kasnke 8 timmar batteritid på min högst...

man ska ju önska sig dyra grejjor och fråga efter kvittot så kan man kamma hem rätt så mycket stålar om man inte vill ha grejjorna (=
öhhh nej? om du sitter och byter låt hela tiden, spelar spel etc. så tar batteriet slut snabbt. om du däremot sätter igång en spellista, artist eller album o låter det rulla så kommer det inte ta slut på ett par dagar. shuffle är bra att ha när man åker skidor, men annars är det bara jobbigt. en classic 80 gb är sjukt prisvärt jämfört med en nano.

Senast ändrad:
Jag önskar mig en Ipod Touch, kan du med göra! Finns ju internet, GPS, massa grymma spel och för att inte glömma bort musik funktionen.

Nya skidprylar annars kanske? skönare ryggskydd? kläder? resor? sesongskort?

Annars om du är en sånt tradionellt svenskt barn som önskar sig dataspel, fast det rekomenderar jag inte.

Du ska önska dig en fleshlight !
Dock så kommer du att sitta inne på dagarna mer än vad du kommer vara ute ochh åka om du äger en sådan.
meeen faan va sweeet

här e min önskelita som jag har jobbat på sen förra julen

- Mobil
- Scullcandy headphones
- Basket linne
- Pjöckor
- 4bi9 slamina
- säongkort i backen
- En dag tripp till järvsö backen
- Disco ljus

TheFibretech sa:
Jag önskar mig en Ipod Touch, kan du med göra! Finns ju internet, GPS, massa grymma spel och för att inte glömma bort musik funktionen.

Nya skidprylar annars kanske? skönare ryggskydd? kläder? resor? sesongskort?

Annars om du är en sånt tradionellt svenskt barn som önskar sig dataspel, fast det rekomenderar jag inte.
ah ipod touchen är nice, men hade säkert pajja den direkt i backen om man trilla :)
ryggskydd nytt behövs :D så det blir nog en av grejjerna!

hallå, det här är faktiskt freeride man får inte ställa frågor och göra trådar här. freeride är till för att idiotförklara folk bara. fragbite är t.om ett skönare forum nu förtiden.

för mig blire iaf ipod shuffle, gh4 och sen vet jag inte:D

lurifixx sa:
har ni aldrig hört talas om julklappstips?

dett är iallafall vad jag önskar mig:

shaun white snowboarding
call of duty 4
lost s4 och prison break s1+2+3

fick åka till Göteborg för en månad sen och handla skidkläder med så listan blev inte så lång.

Senast ändrad:
Victors sa:
lurifixx sa:

shaun white snowboarding
call of duty 4

fick åka till Göteborg för en månad sen och handla skidkläder med så listan blev inte så lång.
Hört talas om torrents?

jonathan_chips sa:
Victors sa:
lurifixx sa:

shaun white snowboarding
call of duty 4

Hört talas om torrents?
hört talas om forumregler och uppehovsrätten?

Victors sa:
jonathan_chips sa:
Victors sa:

shaun white snowboarding
call of duty 4

Hört talas om torrents?
hört talas om forumregler och uppehovsrätten?
Har inte sagt något egentligen, en hint bara.

Tillbaka
Topp