Julklapp till mor o far

Michael-G

Ny medlem
Julklapp till mor o far
Känns som att morsan och farsan redan har allt..

Men vi åker bort över jul med familjen och tyckter det kunde vara lite trevligt av mig att ge dem något på julafton.

Men vad??

funderade på att köpa en såndär öltapp, men 1.300kr liksom.. aldrig!

Det vore ju smart att köpa något som båda kan ha också..

Julklapp till mor o far
mjo.. men prisentkort, fet tråkigt.. vore ju nice o man kunde ge dom någon upplevelse grej. ist för en sak kasnke.. ja vettifan :p

Julklapp till mor o far
köp typ ett par skidor eller nått som du kan använda/ låna på obestämd tid det är alltid bra (iaf för dig)!

Senast ändrad:
Julklapp till mor o far
köp någonting som du vet dom inte vill ha, men du gärna vill. Då kan du bara låna det. Fast iförsig är det bättre att köpa det direkt till sig själv men då blir det ju ingen julklapp.

Julklapp till mor o far
TheFibretech sa:
köp någonting som du vet dom inte vill ha, men du gärna vill. Då kan du bara låna det. Fast iförsig är det bättre att köpa det direkt till sig själv men då blir det ju ingen julklapp.
Där har vi den riktiga julandan! Äntligen.

Senast ändrad:
Julklapp till mor o far
Middag på valfri restaurang kanske? Dock så kan priset spåra iväg ordentlig om dom väljer ett lite mer fancy ställe.

Senast ändrad:
Julklapp till mor o far
Gudrunnator sa:
Middag på valfri restaurang kanske? Dock så kan priset spåra iväg ordentlig om dom väljer ett lite mer fancy ställe.
Man får nog sätta en gräns på kanske 2 cheeseburgare på donken!

Jag skulle ge mina föräldrar en varsin ghetto suit i största storlek!

Julklapp till mor o far
Simonvs sa:
Gudrunnator sa:
Man får nog sätta en gräns på kanske 2 cheeseburgare på donken!

Jag skulle ge mina föräldrar en varsin ghetto suit i största storlek!
Eller så avstår man från månadspengen ett tag. Allt för att föräldrarna ska få en bra present! Eller?

Julklapp till mor o far
köpte en bok om whiskey till min inte allt för nyktra pappa :-) rea va de oxå kosta bara 129 kr !!

mamma ger jag fan inge,, hon blir så glad av att jag ens hälsar på henne nån gång då o då :)

Julklapp till mor o far
Allt behöver inte vara materiellt!

Säg att du ska städa en gång i veckan, göra rent på toa.. Göra skit saker som dom helst vill slippa helt enkelt.

Julklapp till mor o far
Jag köper alltid en pocket eller två till mina föräldrar, det uppskattar dom!

Annars kan man ju köra med den klassiska halsduken till farsan

Julklapp till mor o far
bifteksupernova sa:
Jag köper alltid en pocket eller två till mina föräldrar, det uppskattar dom!

Annars kan man ju köra med den klassiska halsduken till farsan
de e inte klassiskt med halsduken inte för mig iaf, jag har köpt handskar till min pappa varje år i kanske 5-6 år, de e iförsig för att inte har koll på sina saker, så handskar e alltid nice, de kan du juh köpa också om ni ska iväg o skida?:)

Julklapp till mor o far
har dom en såndär kaffemaskin som kan göra massa olika grejjer, köp då värsta goa kaffe/te o lite chockladbitar. kostar typ 200:-

Julklapp till mor o far
jag köpte marvin gayes best collection bla bla och sedan per gessles nya cd-skiva part crasher till mina päron! annars kan du punga ut för en ny kaffemaskin som restauranger använder, tror den ligger på 5 tusen eller något sånt

Julklapp till mor o far
en digital fotoram till mor och en fatölstappare till far! Allt finns på elgiganten. (OBS! du får ingen cykel på köpet)

Tillbaka
Topp