Junkyards markbutik?

larm

Ny medlem
Junkyards markbutik?
Åker eventuellt igenom trollhättan under nästkommande vecka. Är även i behov av ny bräda m.m. och tänkte att man kanske kunde passa på att stanna till och köpa lite skräp;)
På deras hemsida så skriver de att de har hela internetsortimentet i markbutiken, vilket låter galet bra!
Men kan någon som har varit där i butiken berätta hur den är, är servicen bra osv?
Desto mer svar desto bättre:))

Senast ändrad:
Junkyards markbutik?
hyfsat liten "store area", men dom har en dator så du ger dom varunumret på den varan du vill kolla på.

det är smidigt om det inte är så mycket folk, samt att man får känna på prylarna oså

Junkyards markbutik?
Min erfarnhet är att det är reltivt "mycket" folk, men du får ju dina grejer och klämma på snabbt och så det går fort, kunnigheten bland folket som jobbar där är väl inget att hurra för dock... Enligt mina erfarenheter

Junkyards markbutik?
Wowih sa:
Min erfarnhet är att det är reltivt "mycket" folk, men du får ju dina grejer och klämma på snabbt och så det går fort, kunnigheten bland folket som jobbar där är väl inget att hurra för dock... Enligt mina erfarenheter
Aja man kan ju inte få allt, var väll inte så förvånande iofs att de har kryddat lite vad gäller den påstådda kompetensen.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp