k2 silencer 2010

• Trådstartare Trådstartare jeppeejakobsson
  • Start datum Start datum
J

jeppeejakobsson

Guest
k2 silencer 2010
Hej,

Jag skall köpa nya skidor och har tänkt på k2 silencer är dom bra lönar det sig att köpa. Jag är 174cm lång.
tacksam för svar :D

k2 silencer 2010
Jag hadde tänkt åka i parken och jag väger 66kg jag kan åka alla svårighetsgrader.

k2 silencer 2010
Silencer skidan är helt ok, prisvärd och så men om du ska ha lite mer avancerad åkning så ska du nog försöka ta någon lite bättre. Jag tycker att silencer är lite klen och ger inte ifrån så mycket. I parken funkar den men ute i pisten ger den inte med sig så mycket

k2 silencer 2010
Tack, för svaren men finns det nogon annan skida som inte är så dyr som är bettre???

k2 silencer 2010
Förra årets silenser säljs på bl.a stadium på rea
Årets modell av silenser är en helt ny skida med rocker
Kolla upp vilken modell du vill ha så du inte köper fjolårets om du vill ha Rocker

k2 silencer 2010
Jag har inte fattat det där med rocker ennu och jag vill inte köpa från blocket för jag bor i Finland :D tack för svaren men är det bättre med rocker eller inte?

k2 silencer 2010
Lånar denna tråden lite..
Jag väljer mellan silencer och salomon the knight, vilka skulle ni välja?
åker ingen park men vill ändå ha en twintipskida. 90 procent pist men händer att jag åker lite utanför också, är 1,80 lång och väger 75 kg. är nybörjare till medelgod åkare. har ni något annat förslag på någon bra skida är det välkommet!

Tillbaka
Topp