kamera sponsring

kamera sponsring
tjena , undrar om det är nån här på freeride som vet nån bra sida som sponsrar med kamera utrustning till exempel studsmatta och skidor ? :) har kollat med heartis.se och dom sponsrar som max bara med 50 % på sina saker men undrar om det är nån som vet något företag som kan tänka sig att sponsra med 100 % :)

kamera sponsring
För att du ska kunna få ett företag att sponsra dig till 100% så måste du leverera något till dom så skicka en massa edits till företag som säljer utrustningen och motivera varför dom ska sponsra dig, visa vad du gjort och vart företaget som kommer sponsra dig kommer synas. Visa att du har tillräckligt många followers och viewers så att det lönar sig för dom att köpa en reklamplats i dina edits för lite kamera utrustning istället för att företaget köper en annons i lokaltidningen.

heartists är förövrigt en sida som är riktigt jävla dålig .

Polaren beställde en slider därifrån ... stod leveranstid 2-3 veckor han fick den på 4 efter att ha mailat dom . När den kom fram hade dom sänkt priset från 1699 till 1399, han mailade dom om detta och då svarade dom med att han inte kunde få mellanskillnaden och när han då sa att han skulle skicka tillbaka den och köpa den på nytt för det billigare priset så svarade dom att dom skulle höja priset så han inte kunde köpa den billigare...

Garanterat ett enmanna företag som har en pryl av varje i "lager" och köper från amazon eller liknande för dom hade ju inte tillräckligt med marginal att betala mellanskillnaden. Och polaren hittade samma slider på amazon för 1100kr med frakt och allt till sverige

Senast ändrad:
kamera sponsring
linder sa:
heartists är förövrigt en sida som är riktigt jävla dålig .

Polaren beställde en slider därifrån ... stod leveranstid 2-3 veckor han fick den på 4 efter att ha mailat dom . När den kom fram hade dom sänkt priset från 1699 till 1399, han mailade dom om detta och då svarade dom med att han inte kunde få mellanskillnaden och när han då sa att han skulle skicka tillbaka den och köpa den på nytt för det billigare priset så svarade dom att dom skulle höja priset så han inte kunde köpa den billigare...

Garanterat ett enmanna företag som har en pryl av varje i "lager" och köper från amazon eller liknande för dom hade ju inte tillräckligt med marginal att betala mellanskillnaden. Och polaren hittade samma slider på amazon för 1100kr med frakt och allt till sverige
Mm, ja det var din upplevelse. Min är tvärtom; jag beställde en GoPro under sommaren. Efter en vecka fick jag ett mejl där man ursäktade sig för att sommarpersonalen glömt att registrera ordern. Det var ingenting jag egentligen märkte av, men jag fick lite extraprylar tillsammans med kameran som kom nästan direkt efter mejlkontakten.
Summa sumarum; min bild av Heartist är positiv.

kamera sponsring
Dom erbjöd polaren någon väska istället han lyckades dock tafsa till sig en större väska och ett minneskort. Men han va ju långt ifrån nöjd när det dröjer extra länge och fick betala mer än vad som stod, sen att dom höjde priset igen för att han inte skulle kunna använda sig av öppetköp för att sen köpa det till billigare peng.

Vad fick du med för "extra saker" då?

Sen står det tex på deras hemsida

"Reservation för prisändring
Mycket av vårt sortimentet lagerhålls inte utan beställs ifrån våra leverantörer vilket kan medföra att en prisändring har skett sedan produkten lagts upp på Heartist.se. Du som kund har rätten att avbryta köpet om priset på varan gått upp. Självklart informerar vi er om detta. Vår målsättning är naturligtvis att alltid visa korrekta priser."

Så om priset går upp så vill dom ha mer betalt men dom kan inte betala tillbaka om deras priser gått ner? Sjukt fattigt.

Aja nog med offtopic :D

Senast ändrad:
kamera sponsring
De e ju klart att priserna sjunker de gör de ju på nästan alla varor i sinom tid. Bara för att du köpt något och sedan sjunker priset ett tag efter, så har du ju inte rätt att få pengar tillbaka. De e ju sånt som kan hända när man beställer något och får vänta på leverans i stället för att gå till en butik och få varan direkt när du betalat.

kamera sponsring
På de flesta ställen så har man 30 dagars prisgaranti samt du har ju ditt öppet köp, men då höjde dom priset när han skrev att han skulle använda öppet köp. Det är principen och bemötandet det rör sig om inte dom 300kr eller den extra veckan.

Plz stop the offt. om ni nu gillar dålig service och vill diskutera vidare så kan ni ju skriva i min gb eller något :P

Mitt förslag till spons står iaf i mitt första inlägg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp