Kan alla sluta stå på hoppen?!
Tja, jag brukar åka på hammarbybacken ofta (eftersom det är det som är närmast mig). Jag är ganska nybörjare som vill lära mig snabbt, olika nya saker. Jag tänker främst på det stora hoppet i hammarby. Det brukar jämt stå någon på hoppet, asså inte på själva kicken, men där uppe på hoppet. Svårt att förklara så jag ritade xD :
http://data.fuskbugg.se/skalman01/hoppet.jpg
Eller asså de står inte i vägen så att man hoppar in i dem men de personer som står där är :
1 ; De som filmer, visst det är ju okej men då står hopparna längst upp i backen i typ 10 mins...
2 ; De som ska kolla om någon är i vägen (även fast de är de själva som är det).
3 ; De som ska kolla hur tricket ser ut, eller nått?
4 ; eller de som allmänt bara åker bredvid hoppet och åker ner i landningen
Varför måste alla stå där? Det är extremt provocerande för mig som är nybörjare om någon står där..
Kan passa på och säga att jag sabbar inte kicken eller åker förbi hoppet och ner i landningen. Om nån stör sig på mig för jag är nybörjare så får ni gärna säga vad så jag kan bättre mig för er oxå.
Brukar inte störa mig på saker i backen, men detta blir jag sur på eftersom jag vill lära mig så snabbt som möjligt osv osv :D
en snabb fråga oxå, någon som vet färgen på stora hoppet i hammarby?
http://data.fuskbugg.se/skalman01/hoppet.jpg
Eller asså de står inte i vägen så att man hoppar in i dem men de personer som står där är :
1 ; De som filmer, visst det är ju okej men då står hopparna längst upp i backen i typ 10 mins...
2 ; De som ska kolla om någon är i vägen (även fast de är de själva som är det).
3 ; De som ska kolla hur tricket ser ut, eller nått?
4 ; eller de som allmänt bara åker bredvid hoppet och åker ner i landningen
Varför måste alla stå där? Det är extremt provocerande för mig som är nybörjare om någon står där..
Kan passa på och säga att jag sabbar inte kicken eller åker förbi hoppet och ner i landningen. Om nån stör sig på mig för jag är nybörjare så får ni gärna säga vad så jag kan bättre mig för er oxå.
Brukar inte störa mig på saker i backen, men detta blir jag sur på eftersom jag vill lära mig så snabbt som möjligt osv osv :D
en snabb fråga oxå, någon som vet färgen på stora hoppet i hammarby?