Kan Jang? BOTA FÖRKYLDNING!

Hxnna

Ny medlem
Är i stort desperat behov av att bota min påbörjade förkyldning, åker på träningsläger på torsdag och förklydningen står absoult inte med på packlistan?

Jag vill ha alla dåligaoch bra, konstiga, skumma hälsokurer som gömmer sig där ute?
någon som testat kan jang? funkar det?

blåbärsekstrakts tabletter! 15 liter The och massa c-vitamin! sen ta en dag från Skola:) så är det i box!!!

Jag tror att korrekturläsning botar förkylningar. Ärligt talat, det räcker att läsa igenom texten en gång efter att du skrivit den för att rätta till de mest basala misstagen. Det lönar sig i längden, och folk blir mer inställda på att hjälpa dig med dina problem, snarare än att störa sig på den tokiga stavningen.

On topic: Kan Jang är väl främst emot hosta tror jag, men det är nog även generellt emot förkylningssymptom.

http://lmgtfy.com/?q=Kan+Jang

Kan Jang funkar mot allt, halsfluss, öroninflammation, allergi, tennisarmbåge you name it!
Placebo har säkert lite med det här att göra men det behöver vi inte ta upp nu.

Jag dricker en flaska Kan Jang i veckan och är alltid frisk som en nötkärna.

bomba kroppen med massa c-vitamin. typ 2 brustabletter 3 ggr om dagen.
kan jang är bra! och ät massa apelsin och använd nässpray. tare lungt. stressa inte. sov. är kiwi. lyssna på kya bamba.

hoppas du blir frisk.

echinagard!!!

En ört som du kan köpa och den är känd för att stoppa förkylningar innan dem bryter ut, men även användas när du har förkylning!!

gräv ner dig norr om huset och låt krösa-maja läsa en ramsa som börjar 'tvi tvi tvi'

honungsvatten med vitlök!.

Tag vatten obs vattnet får ska hälst inte vara varmare än 37 grader för då förstör det typ honungen.

sen pressar du i 1 - 2 vitlöks klyftor och rör om. smakar skit men drick upp allt ändå. brukar funka.

Tillbaka
Topp