Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej nej nej, nej... Läs först, fundera lite... Inte för att vara otrevlig, dryg, eller annat läskigt men eftersom du är inte verkar vara särskilt aktiv här på sidan så kan jag berätta att längst ner till höger på varje post så finns en ljusgrå text. De kan vara lite svår att se, prova att markera en gång, så ska du se att jag menade något annat än att tråden var "ocool" eller något annat. Jag skrev helt enkelt en sak men kände att det var en onödig post och ändrade helt enkelt texten. Vem vet, kanske ses på andra sidan pölen.lindaw sa:förlåt, var det för ocoolt för din smak? det var ju verkligen inte meningen
tjabaa!Tanjaeriksson sa:Hallå fröken!
Jag drar me till kanada nu i oktober..
Känns som det blir revelstoke för min del. Hade gärna åkt till whistler men hysterin över de olympiska spelen känns sådär!
När planerar ni att dra?
Jag drar ner helt sjäjv så hör gärna av er!
peace Tanja
Fixed itHammpus sa:OS i whistler = mkt tjejer = 7 killar per tjej = 3 killar per tjej är helsponsrad parkråtta = Slå på charmen som fan för att få hem ngn dame
är det så.. jag står mellan olika ställen hela tiden.. drar dit jag får boende.lindaw sa:tjabaa!Tanjaeriksson sa:Hallå fröken!
Jag drar me till kanada nu i oktober..
Känns som det blir revelstoke för min del. Hade gärna åkt till whistler men hysterin över de olympiska spelen känns sådär!
När planerar ni att dra?
Jag drar ner helt sjäjv så hör gärna av er!
peace Tanja
håller med dig... visst, coolt med os men kanske inte att bo mitt i! kan ju faktiskt åka dit på en minisemester nån vecka bara för att kika =)
vi drar nov eller i början av dec. troligen Banff, har hört mycket gott om staden.
åker du skidor eller bräda?
hare! /linda