Kända människor som åker skidor

Jag behöver utnyttja Freerides samlade kunskap. Hjälp mig att lista kända (för oss utanför skidvärlden) människor som gillar att åka skidor.

Tänk musiker, skådespelare, TV-profiler, komiker och liknande. Tips på kändisar med invandrarbakgrund ger pluspoäng!

Vilka har ni sett i backen?

Tack!

Magdalena Graaf och Magnus Hedman såg jag i lindvallen i vintras.

Senast ändrad:
jag har sett arnold, bruce, tom hanks & clint eastwoods stugor i sun valley, idaho.... så jag misstänker att även de åker skidor/snowboard....

serisöt, det med Victoria, vad fan ska Chanel in i skidbranchen för ? det är ju bara så jävla löjligt

Jag har sett BigAir åka på måttsund/ormberget vill jag minnas.

Borde få plus poäng för det ryktas om att han är från Etiopien.

Såg Victoria & David Beckham i Finska lappland när de var är, ni skulle sett dem åka.

Sen har jag för mig att..Don vito åker skidor.Eller inte.

Men det var något kät bänd som åkte när ja var till Rocky Mountains, minns inte.

har sett arnold swarschnigger el va han nu heter =) har försökt förtränga men nu kom det upp igen....du har förstört min natt...nu kan ja inte sova.

peace.out

"Mikael Tuving" från Parlamentet har en polare sett i backen.. han hade även hans son i skidskola då han praoade som skidlärare...

Tack för alla svar men jag skulle behöva fler tips. Tänk bort James Bond och tänk mer svenska kändiskar. Som sagt, gärna med invandrarbakgrund.

Uma Thurman (Kill Bill om ni inte har alla pommes på tallriken) va i Jackson Hole och åkte skidor förr-förra vintern.

Tillbaka
Topp