Kask rastapannband?

Kgis

Ny medlem
Kask rastapannband?
Tja! Såg att Kaj Zackrisson(?) hade ett rastapannband i nån extemsportstidning. Undrar om nån vet vars de finns nån bild på de? Hade tänkt virka ett nämligen :)

Peace

EDIT: De är nåt coolt mönster på den typ som en equalizer om ni fattar.

Senast ändrad:
Kask rastapannband?
ik4104virkning2.jpg

ik4104virkningsverre.jpg

rasta.gif

Kask rastapannband?
Tack så mycket =)

Edit: är det viktigt att den gröna randen är längst ner? Eller är det bara att den gula ska vara i mitten som är viktigt?

peace

Senast ändrad:
Kask rastapannband?
ett pannbannd kan man ju vända på så jag förstår inte riktigt varför det skulle vara viktigt att grön är neråt? sen kan man ju diskutera vad du syftar på när du skriver ''viktigt'', gör så som du själv tycker är snyggast.

Kask rastapannband?
Fast KASK pannband är tajtare högst upp, så blir nog svårt att ha den på nått annat sätt än det som är tänkt... Nån som vet vart man kan få tag på tröjorna som dom hade förra året föressten? Blev lite sugen på en sån..

Kask rastapannband?
Blide sa:
Fast KASK pannband är tajtare högst upp, så blir nog svårt att ha den på nått annat sätt än det som är tänkt... Nån som vet vart man kan få tag på tröjorna som dom hade förra året föressten? Blev lite sugen på en sån..
det var ju vekrligen inte sp att han skulle virka ett eget??????????? ELR????????

Kask rastapannband?
Gudrunnator sa:
Tack så mycket =)

Edit: är det viktigt att den gröna randen är längst ner? Eller är det bara att den gula ska vara i mitten som är viktigt?

peace
det är mycket viktigt, om du vill vara en riktig rastafari. Men de kanske du inte är ändå? vad vet jag....

Kask rastapannband?
Sverre har de ju åt andra hållet me de gröna uppåt å de ser ju inte ut som han har dött än så de funkar nog om du har tur.

Kask rastapannband?
Blide sa:
vet att dom såldes på alpingaraget förra vintern. dom var tokigt dyra dock, typ 1500 kr tror jag.

Kask rastapannband?
H-T sa:
Blide sa:
vet att dom såldes på alpingaraget förra vintern. dom var tokigt dyra dock, typ 1500 kr tror jag.
du kan inte va seriös?! eller?

Kask rastapannband?
philter sa:
H-T sa:
Blide sa:
du kan inte va seriös?! eller?
Kanske blev en nolla för lite?:p

Kask rastapannband?
H-T sa:
Blide sa:
Jag köpte mitt på stadium förra vintern för 100 =)

Tillbaka
Topp