Kask stripe black goggles, är dom stora eller små?

hamrinjesper

Ny medlem
Tja!

Jag tänkte köpa mig ett par kask gogglar och undrar nu om dom är "feta", är de någon med erfarenhet av detta?

Om inte annat får ni tipsa om feta goggles med "platt" glas.

Senast ändrad:
Scott Alias är feta och dom har platt glas. Det är dom harlaut, Matt Walker, Nick MArtini med fled kö med ;)

Varför vill du tvunget ha "platt" glas? Sfäriska linser är ju bättre på alla punkter?
Förutom att dem är mkt dyrare...

JohanJoensson sa:
Scott Alias är feta och dom har platt glas. Det är dom harlaut, Matt Walker, Nick MArtini med fled kö med ;)
Skulle inte tro att harlaut kör med adidas goggles. Han kör ju för oakley.

Dragon DX och electric eg 1 och eg5 har platt lins. Shred gogglarna har platt lins. oakley o-frame och e-frame har platt lins. Finns sjukt många goggles med platt lins helt enkelt.

MedlemJapaner sa:
JohanJoensson sa:
Skulle inte tro att harlaut kör med adidas goggles. Han kör ju för oakley.

Dragon DX och electric eg 1 och eg5 har platt lins. Shred gogglarna har platt lins. oakley o-frame och e-frame har platt lins. Finns sjukt många goggles med platt lins helt enkelt.
Asså jag menar Scott Alias inte addidas ;) Men jag hade glömt att harlaut hade gått över till oakley men han körde med sånna förut ^^

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp