Kattnamn

freeride_nu

Aktiv medlem
Kattnamn
Hej!

Jag har precis skaffat mig en ny kattunge. Det är en jättesöt Birma-hona med himmelsblåa ögon.

Nu skulle jag vilja ha hjälp med att välja ett riktigt coolt freerider-namn till henne.

Keep carving!
Steken

Kattnamn
Inte så freeride kanske, men min farsa döpte sin katt till Tomba, efter Alberto "la Bomba" Tomba, för dom på freeride som vet vem det är:P

Men en hona, typ, Ingrid (Ingrid Backstrom), Roxy (märket) Sarah (Sara Burke), Titti (efter vår egen Titti540) :P

Kattnamn
Grillo sa:
Inte så freeride kanske, men min farsa döpte sin katt till Tomba, efter Alberto "la Bomba" Tomba, för dom på freeride som vet vem det är:P

Men en hona, typ, Ingrid (Ingrid Backstrom), Roxy (märket) Sarah (Sara Burke), Titti (efter vår egen Titti540) :P
i'm honored... dock fungerar inte titti om du nån gång skulle få för dej att ta med katten till USA...

Senast ändrad:
Kattnamn
Twelvee

riddaren

kaninen

Adolf Hitler

Obama

månblomma

schnigeln

hajen 3

abo

svensson

bajjamajja

KaTteN^

kalle anka

dumpventilen

freeride

google

glasstårtan

gustaf

magoon

pellesvanslös

yxmannen

pokémon

nummer 2

bamba

nokia

rambo

heaton

va

smoof

milf

frågetecken

------

bara att välja och vraka, tack för mig fred ut // Twelvee

Kattnamn
tittti540 sa:
Grillo sa:

i'm honored... dock fungerar inte titti om du nån gång skulle få för dej att ta med katten till USA...
HAHA! ''Titty'' Har du varit i ett engelstalande land eller?

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp