Kicking Horse

Stig_Huud

Medlem
Kicking Horse
Har läst lite om vad som skrivts om Kicking Horse under Skidorter samt kikat lite på nätet. Nu har jag förstått att det är en stor satsning som görs där och att gamla idylliska och bortglömda Whitetooth ska ersättas med en mer professionell och marknadsförd ort, dvs Kicking Horse. Vad jag undrar är om det är "riskfyllt" att åka dit? Jag menar, är det som att komma till Lindvallen vecka 9 och drunkna av överfulla liftköer och Bamseklubbar? Eller är det fortfarande värt att åka dit?

/Stig H
 
Kicking Horse
Svar... JA! Det ar riskfritt. Va dar i ar o sag inte en ko sa langt ogat nadde. Hade tyvarr en bajsvinter dar borta i ar men man sag ju vilken potential som finns dar.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp