Kittel 4-6 Mars. 4platser.

barr

Ny medlem
Tjao, vi är ett gäng på 4pers som har en buss.. Ska till Kittel 4-6mars fre-sön, 4platser kvar!! Hör av er om ni e sugna. Hare gött

Om ni inte har väldigt frikostiga planer på upphämtning så bör du nog specificera lite närmare var ni startar. Kan ju bli en omväg om ni ska hämta upp nån i Stockholm :)

Haha, så sant som det är sagt! Utgår från Umeå och åker raka spåret till Kittel. Betalas det bra kan omvägar givet bli aktuellt:P

Hej.undrar om ni fortfarande har en plats från Kittel till Umeå den 6e?
När planerar ni att vara i Umeå i så fall och hur mkt ska ni ha för det?

Japp, fortfarande 4 platser var. Åker iofs inte från Umeå 6:e utan kommer tillbaka då, åker från Umeå 3:e mars. 400kr för att få åka med, dörr till dörr, Umeå - Kittelfjäll. Vi har sedan bokat skidåkarrum o liftkort 3dagar för 795kr till oss.. Kan ju ringa mig om du är intresserad, 0702-922844// tobbe

Ok missupfattning. Jag tar mig till Kittel för egen maskin men behöver ta mig därifrån, helst sönd em för att ta mig vidare ner till stockholm m tåg som går 21.38 eller 01.14 från Vännäs. Skulle jag alltså kunna haka på er? Hur dags hade ni tänkt sticka från Kittel? Behöver veta om det är ok så jag kan boka tåget. Kan vara lite svårt att ringa för jag sitter i San Fransisco för tillfället men kan försöka imorgon tisd. Annars kan du med fördel svara här så kollar jag läget. Schysst!

Buhäää, blir inget Kittel. Mitt knä är pajj.. nu igen=/ Sorry, annars hade vi givet kört dig! Dra några svängar åt mig o hälsa Kittel.

Tillbaka
Topp