Japp, fortfarande 4 platser var. Åker iofs inte från Umeå 6:e utan kommer tillbaka då, åker från Umeå 3:e mars. 400kr för att få åka med, dörr till dörr, Umeå - Kittelfjäll. Vi har sedan bokat skidåkarrum o liftkort 3dagar för 795kr till oss.. Kan ju ringa mig om du är intresserad, 0702-922844// tobbe