Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om ni inte har väldigt frikostiga planer på upphämtning så bör du nog specificera lite närmare var ni startar. Kan ju bli en omväg om ni ska hämta upp nån i Stockholm
Japp, fortfarande 4 platser var. Åker iofs inte från Umeå 6:e utan kommer tillbaka då, åker från Umeå 3:e mars. 400kr för att få åka med, dörr till dörr, Umeå - Kittelfjäll. Vi har sedan bokat skidåkarrum o liftkort 3dagar för 795kr till oss.. Kan ju ringa mig om du är intresserad, 0702-922844// tobbe
Ok missupfattning. Jag tar mig till Kittel för egen maskin men behöver ta mig därifrån, helst sönd em för att ta mig vidare ner till stockholm m tåg som går 21.38 eller 01.14 från Vännäs. Skulle jag alltså kunna haka på er? Hur dags hade ni tänkt sticka från Kittel? Behöver veta om det är ok så jag kan boka tåget. Kan vara lite svårt att ringa för jag sitter i San Fransisco för tillfället men kan försöka imorgon tisd. Annars kan du med fördel svara här så kollar jag läget. Schysst!