Kittelfjäll, Nalovardo eller dyl. i Januari, nån?

Snusmumrik1

Medlem
Hallå hej!
Tänkte försöka dra till Dundret i början av Januari (alltså typ 5:e till 12:e Januari).
Söker nån att åka dit med, nån att åka med, och någon att bo med. Ja, allt. Bor i Skellefteå.

Ska ett gäng dit och har en plats över kan ni ju höra av er!

// Johan, en trevlig prick

Senast ändrad:
Är det verkligen värt att åka till Dundret från Skellefteå? Finns det inga bättre backar som ligger lika långt bort?

Jasch möjligtvis, men nu är det så att jag verkligen känner för Dundret. Dom lär väl ha riktigt bra off-pist också, och inte för höga priser...

Men jag kan väl tänka mig att Nalovardo är en annan het kanditat. Huvudsaken är ju att jag får åka... Ska nån till Nalovardo i Januari får ni också gärna höra av er.

Näe, det här är ju kasst! Nalovardo kostar 800 kronor för fem dagar, Dundret 1020 och Kittelfjäll 850. För liftkort alltså. Av dessa tre vet nog alla att Kittelfjäll är bäst... och nästan billigast! Huvva, ja, det kanske blir Kittelfjäll istället??

Senast ändrad:
Jag ska i alla fall till Kittelfjäll mellan typ 22-25! men de är med skolan, fast vi är typ bara 50stycker och de är rätt löst och seriöst skid och snowboard folk! :P

Tillbaka
Topp