kläddatabas!

dif_89

Ny medlem
kläddatabas!
Tjenare!

en sak freeride borde införskaffa vore en kläddatabas, där man kan kolla på olika skidkläder och snowboard kläder. (dom mest populära märkesskidkläder och snowboard kläder som tex burton )Att den set ut ungefär som skiddatabasen men det är kläder istället, som brallor och jackor, sen står det vart man kan köpa dom. Eller va säger ni? det är kanske för svårt att skaffa? men det vore jävligt shysst

YOO!

Senast ändrad:
kläddatabas!
de finns ju ganska mycke mer kläder än va de finns skidor tror jag så de kan ju vara svårt. Men de hade varit sjukt kul att ha alla kläder samlade.

/Adam

kläddatabas!
ja tror nog att freeride skulle behöva en sisådär en 2 servrar till för att orka me d.

men varför inte, den här sidan skulle behöva ett underverk kan man tycka

kläddatabas!
tycker freeride ska satsa mer på interjuver med åkare och sköna reporatge om åkning istället. För kläder kan leta själv efter hur lätt som helst!

Senast ändrad:
kläddatabas!
jag tycker att de tär en bra idé!.. jag letar efter kläder och har svårt att hitta.. antingen för dyrt eller från typ USA.. orka beställa därifrån.. =)

kläddatabas!
Känns som slöseri med både server och mankraft. Hur många timmar tar det att lägga in alla dessa tusentals plagg som finns? Bara Burtons märken innehåller hundratals produkter...

kläddatabas!
Kanske rätt som Jet säger att servrarna inte skulle klara det men ja måste hålla med om att om resurserna hade funnits hade det varit en riktigt nice idé.

kläddatabas!
Jo klart det är snowboardkläder som är snyggast:p men jag tar snowboardkläder även som skidkläder eftersom dom felsta jibbers åker med det.

Pizze

kläddatabas!
men om vi säger att många gårt med på förslager och skriver med trådar om detta så kanske det kan bli nått av det. PEACE

kläddatabas!
Satsa istället på att lägga in alla märken istället för alla kläder.. bara komma på märkena o skriva ner vad de gör för typ av kläder (skor, byxor, jackor, googles etc.) borde ta tillräckligt lång tid.
Sen kan man ju gå in var för sig o titta på deras hemsidor eller beställa katalog utifrån vad man letar efter för typ av sak..
DET tycker ja låter som en bra idee!
o vill man köra överkurs kan man ju lägga in vilka butiker som säljer just ett specifikt märke också...

kläddatabas!
ELLER... så gör man att den första som lägger till en oakley jacka lägger till märket.. och sen plagget.. och blir det cp stavning får någon moderator fixa det... overandout

kläddatabas!
HAHAAHA ni är ju fan sämst... klicka på Tjänster -> Recentioner --> Kläder ... and there you go... xD

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp