Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja
Var och provade på klättring igår för första gången i mitt liv och det var bland det häftigaste jag gjort.
Är det ingen annan på detta eminenta forum som klättrar som??
Nja det där med att leda tror jag att man får vänta lite med, men däremot ska ju bouldering testas omgående med, 8a verkar vara en grym sida har bara varit inne och skummat lite men det verkar finnas hur mycket som helst och lite till...
Jodå, här klättras det en hel del, både sport, kil och bouldring!
Sveriges bästa boulderställe är Kjugekull ( http://www.kjuge.nu/ ) i nordöstra Skåne...nu glömde jag ju titta vart du bor men när du väl blivit fast i klättringens värld så kan jag rekommendera en tur dit!
Kommer säkert bli en tur dit någon gång, tror jag hörde det stället nämnas när vi var ute i tisdags, bor i Anderstorp så det kan inte vara långt dit om det ligger i norra skåne, och det kommer ju alla gånger sluta med att man hamnar där någon gång...
Kullamannens dörr...många sköna turer, Yosemite är riktigt skön fast kanske inget att satsa på om du precis börjat!
Och Kjuge ligger utanför Kristanstad...
klättra är grymt skoj, men jag provade att hoppa fallskärm i onsdags och det var det absolute sjukaste och grymaste jag har gjort!!! rekomenderar verkligen det!!!!
Jag bouldrar en hel del själv, ledar en del också, men försöker hålla mig ifrån tramserier som sportklättring... grymt kul o klättra, skön gemenskap också för övrigt.
Ännu mer för övrigt så är jag medlem på 8a jag med.