Klättring

magnus07

Ny medlem
Klättring
Hej på er alla glada, jag undrar ju jag om ni känner igen mig (var medlem här på www.freeride.se tidigare under säsongen, någonting gick snett och jag ber om ursäkt, är tillbaka med samma humör, om inte bättre då hehe.)

Såja, nu skall jag komma till sak. Klättring, känner vi alla till, det kan vara kul och tråkigt.
Detta beror i såna fall på var du befinner dig, själv har jag erfarenhet av några berg i alperna, där jag bland annat blev guidad av ett proffs! Detta var oerhört intressant, jag lärde mig en hel del på denna resa.

Så, jag har lärt mig att sätta in nya trådar i rätt forum. Klättring kommer att ske för min del, ja, relativt lagom mycket.

//MVH Magnus - den glade!

Klättring
Hej magnus07 är du kanske samma person som magnus2007 var? Hej på dig isåfall

Jag själv har aldrig riktigt prövat klättring, förutom när jag var tvungen att klättra upp på taket för att fixa parabolen. Tyvärr då så gled jag ner för vårt aluminiumtak ner på altanen och stukade handleden.

Hur går det med 'jibingen' då Magnus?

Din vän Micke_19

Klättring
Hej Micke 19! Samma person, lika snäll som förut hehe! Klättring är roligt, speciellt om man har med sig några personer. Om du nu aldrig prövat, så då bör du pröva på det!

//MVH Magnus

Klättring
OK! kul att höra att det är du, Magnus

Men för att vara 'on-topic' så tror jag jag ska pröva klättring med kompisarna någon dag

Klättring
Spenderar hela sommaren i Lofoten för att gå flerrepor i smärtfulla sprickor! Samt dagar på Kjugekull när man är på semester!

Tillbaka
Topp