Kolla vad jag fick i julklapp tråden!

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
T

The_Snarf

Guest
Här kan du posta bilder på vad just Du fick i julklapp.
Jag har inte öppnat mina klappar men ett par nya goggles känns det som!

Det här har jag fått än så länge: 1 t-shirt, GoPro 2 HD, 1 skjorta, 3k cash, skidjacka, lins till goggles, 2 par byxor, 3 st tjocktröjor, proteinpulver, tofflor, almanacka, kalender.

JaroV sa:
Det här har jag fått än så länge: 1 t-shirt, GoPro 2 HD, 1 skjorta, 3k cash, skidjacka, lins till goggles, 2 par byxor, 3 st tjocktröjor, proteinpulver, tofflor, almanacka, kalender.
En jävla god jul för dig alltså! :D

Själv har jag redan fått ett par Line Mastermind tidigare i veckan för att jag skulle kunna åka nu när backen här har öppnat! :D Blev en liten tidig julklapp de, men annars har jag inte fått nåt än...

en forum youngblood chillydog med technine t-elements pro bindningar :D även ett itunes kort på 150kr och godis såklart! :)

Fick Line afterbang 2012 166cm i torsdags och förra veckan ett par beggade Dalbello krypton IL moro som tidiga julklappar och i morse fick jag en Warp onepice och lite småprylar =D

Får väl se om det kommer mer sen men tror inte det ;D

Handskar, 1500kr, en Riesen big bag och ett bio presentkort på 150kr! Inte så mycket, men fick skidor förra veckan som tidig julklapp!

jibber97 sa:
Fick Line afterbang 2012 166cm i torsdags och förra veckan ett par beggade Dalbello krypton IL moro som tidiga julklappar och i morse fick jag en Warp onepice och lite småprylar =D

Får väl se om det kommer mer sen men tror inte det ;D
Och ett par handskar =)

3500 kr , gopro 2 , skidväska , poc mössa, hollywood presentkort 1k, 1 skjorta , 1 t-shirt, hörlurar, handskar.
Fick också pjäxor och skidor som en liten tidig julklapp :)

Okey hmm vart ska jag börja...
2 par skidor, Armada JJ och T-Hall
En contour ROAM och en Go:Pro 2, kunde inte bestämma mig :)
Fick nått random Saga ställ som jag inte ville ha, kommer förmodligen inte att använda det.
Oakley jacka för ~3 tusen kr någonting.
3 olika era kepor i olika färger, grön, blå, gul. Måste ju kunna ha som passar alla mina jackor.
Så fick jag en resa med rollinsnow som jag kanske drar på, fårse om jag pallar, åka skidor är ju så jobbigt ibland.
Sen hmm a juste fick även en dator och ett sprillans nytt headset.
Sen fick jag lite annan smått och gått som en systemkamera med tillbehör, 6k osvosv.

FAST NE

Fick lite småprylar då jag fått ny gura i höst samt en HTC sens XL för cirkus 2 veckor sedan.
Små prylarna va typ en 6.0 kepa, vax, kläder och lite till. Jag är nöjd iallafall :)

Tillbaka
Topp