Kom o hälsa på!

• Trådstartare Trådstartare thompson
  • Start datum Start datum
T

thompson

Guest
Kom o hälsa på!
Tjenna. Har är en lägenhet i Chamonix, dock är det bara jag som ska dit i början av december, resten av folket kommer i början av Januari!

Så jag har lite platser över under december.

Tänkte kolla om någon vill hälsa på?

Ett par dagar, en vecka, två veckor, det gör de samma för mig!

Kan fakiskt till o med erbjuda gratis boende, även fast alla bidrag, stora som små, natura eller raw cash tacksamt tas emot utan klagan!

Ni kan ju höra av er om de låter skoj eller smidigt, i dont know!

Hade så länge!

Kom o hälsa på!
Hej!

Instämmer med föregående talare... Jag har flygbiljetter till Geneve 26 december - 5 januari, men letar just nu efter boende, gärna med inslag av att träffa nya roliga skidåkare att hänga med! Om det finns plats för en person till i lägenheten under den här perioden, hela veckan eller några dagar, får du gärna höra av dig!

Kan tillägga att jag gör mumsig pastasallad, tvättar understället regelbundet och älskar mina skidor alldeles för mycket för att slösa tid på att lära mig åka snowboard.

Ha det bra. Snart kommer snön.
Helene

Kom o hälsa på!
hehe schysst att jag är en snowboard tokig kille. Men de spelar ju inte så stor roll.

Jag vet inte exakt när de andra kommer till lägenheten, de har sagt någon gång efter nyår, så när de kommer blir de fullt, men någon dag/dagar efter nyår funkar säkert!

Lägenheten ligger i centrala cham

Kom o hälsa på!
yo jag och min flickvan kommer till chamonix for sasongen nasta vecka och har inget boende bestamt an sa vi kan ju stanna till borjan av januari och pytsar mer an garna in till hyran.

tjiao

Kom o hälsa på!
Hej!

Skulle passa mig utmärkt om man kunde få lära känna ngr nya vänner innan mina kommer ner i mellandagarna. Har inget bokat flyg men troligtvis 20/21. Pröjsar;)
mvh Patrik

Kom o hälsa på!
Tjena,

Jag är väldigt sugen på att åka snowboard över nyår. Bor själv i Lyon så det är inte för långt ifrån.

Kille på 23 år, älskar att åka snowboard, social, snäll och skötsam. Om det låter som någon du skulle tänka dig umgås med i några dagar så hör gärna av dig :)

Mvh
Tomas

Tillbaka
Topp