Kommentarer som "först" eller "1a"

Manutten

Medlem
Först och främst, jag vill minnas att det funnits en tråd om detta? Om detta nu är fallet så lyckades jag faktiskt inte finna den..
Hur som helst, vi måste bli av med dessa patetiska och sjukt irriterande kommentarer!
Jag stör mig så fruktansvärt på det och jag är inte ensam tror jag..

Det står tydligt i reglerna att varning skall utfärdas till personen som slängt en sådan onödig kommentar och det måste väl gälla bland videoklippen (där det förekommer mest) likaväl som i forumet?

Jag uppmanar iallafall alla goa freeriders att börja använda det lilla röda utropstecknet när ni ser de jobbiga kommentarerna så vi blir av med skiten!

HÅLL FREERIDE RENT!

Senast ändrad:
Jo, jag störde mig också på det grymt mycket på det förut. Men nu är det bara att ignorera dom.

felix sa:
1;a

Japp, och innan alla trycker på varningen vill jag bara säga att det var ett skämt! :D
Hur som helst tror jag inte det förekommer lika mycket nu, det håller väl på att trappas ner?

Men som sagt, det är ju alltid bra om man klickar på utropstecknet så det kommer upp hos någon moderator!
Stolpskott till moderator som varnade mig nu. Det var ju bara ett skämt! Jävla pucko :z

Senast redigerad av en moderator:
duh.. min post togs bort =/ Men om jag ska vara ärlig så skiter jag i dom svaren. Känns onödigt att slösa energi på att klaga på såna saker.

Senast ändrad:
Sjogras sa:
Nej, det är faktiskt ett problem, men hur löser man det?
Läser du trådskaparens inlägg så skriver han faktiskt en lösning. Genom att använda utropstecknet så kan du göra moderatorerna uppmärksammade på onödigt tjafs i trådarna.

Dock tycker jag att antalet "1:a" och "först" har minskat avsevärt, vilket är skönt.

OlaMelin sa:
Sjogras sa:
Nej, det är faktiskt ett problem, men hur löser man det?
Läser du trådskaparens inlägg så skriver han faktiskt en lösning. Genom att använda utropstecknet så kan du göra moderatorerna uppmärksammade på onödigt tjafs i trådarna.

Dock tycker jag att antalet "1:a" och "först" har minskat avsevärt, vilket är skönt.
i forumet, absolut! men i bland videoklippen? NEJ jösses säger jag bara!!
På varenda kommentarsfält kommer det en liten unge (som egentligen inte ens har åldern för att få vara medlem) och skriver att han var först att kommentera.. hatar skiten..

Vad spelar det för roll??? Varför hetsa upp sig över detta???

Finns det inte viktigare saker att tjafsa om?

Jeffa

klart det finns viktigare saker att tjafsa om men varför inte tjafsa lite om det här också? finns ju som sagt en enkel lösning på det så lika bra att förmedla den

Jag tycker det är sUp3rBr4 att folk skriver ett 1a. Då får jag veta att de var först vilket jag inte skulle uppfattat annars.

Moderatorerna borde skaffa lite humor, annars kommer ju freeride att bli världens tråkigaste sida. Felix skämt var väl inte speciellt roligt eftersom att det var så extremt förutsägbart, men ändå, det var tvunget att komma.

Nu får jag väl hoppas att jag inte blir varnad för det här, men skulle jag bli det så får jag väl hoppas att fler hakar på mig när jag FR-strejkar!

felix sa:
felix sa:
1;a

Japp, och innan alla trycker på varningen vill jag bara säga att det var ett skämt! :D
Hur som helst tror jag inte det förekommer lika mycket nu, det håller väl på att trappas ner?

Men som sagt, det är ju alltid bra om man klickar på utropstecknet så det kommer upp hos någon moderator!
Stolpskott till moderator som varnade mig nu. Det var ju bara ett skämt! Jävla pucko :z
Låt idiot--a hållas dom tror dom e fräna för dom har makt!

För själva har ni inte gjort någonting fel? Aldrig brutit mot en forumregel, inte ens skrivit lite OT i en tråd?
Jag väljer att tro att moderatorerna gör ett bra jobb och att det helt enkelt rör sig om osäkra tonåringar som inte klarar av att ta kritik och höra att de gjort fel...

Okej, vad spelar det för roll om nån skriver 1:a 2:a osv.?? är det för att ni inte hinner vara först eller?

Jag fattar knappt varöfr folk skriver 1a och FÖRST. stolta över att kommentera en grej först lixom.. SJUKT barnsligt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp