kommentatorerna på svt...

westcoast_surfers sa:
va glada att dom visar det å tv över huvudtaget, kommentatorerna har lagt ner sjukt mkt tid med att lära sig allt, asså fatta va svårt för en nybörjare å lära sig allt detta, sporten är ny för svt å dom kommer att lära sig mer och mer för varje tävling.

haaj :D
vi uppskattar det ju, sen suger kommentatorerna och jag tror inte dom tränat, den andra killen är snowboard åkare och ena har haft programmet richter om jag inte mins fel. Och tror inte dom tränat då hade de nog blivit bättre :D

ja innan de sätter de i tv rutan så tycker jag att de kan dra in nån som kan lite om sporten så att de kan berätta om hur det går till och vad saker heter, men jag tror faktiskt inte att någon här är bättre än dom på att prata, ni vet nog vad trick heter men inte om hur man ska tala som en kommentator ^^ ge dom lite tid på att lära sig namn och liknande, det enda vi kan hoppas på är att de sänder xgames och liknande events på TV, ge positiv kritik istället så ska ni nog se att det kommer upp mer extremsport på nationell tv

Senast ändrad:
Förstår inte riktigt en del här av de här som hävdar att vi ska vara glada att de överhuvudtaget kommenterar. Det är deras jobb att sitta och kommentera åkare och trick och när man får betalt bör man kunna få de mest basala saker rätt. Var på tok för mycket fel både vad det gäller åkare och trick. Sen att de får de till att JF Houle är från Schweiz och inte från Kanada är pinsamt.

Förutom fotot var sändningen under all kritik. Vore intressant att ha lika oinsatta kommentatorer under t.ex. en världscuptävling i storslalom eller liknande. Skämmes SVT!

Ps. Ska sätta mig och skriva ett mail till SVT när orken faller på

Ds.

Jeppenator skulle gjort det bättre ;-)

Men Luke van Valin skulle vara det bästa att ha som expertkommentator. Det sa jag åt honom efter tävlingen...

/Jörgen

Han som e expertkommentator är väll gammal snowboard åkare.

Ni får väll ha lite överseende och va glada över att dom visar det.

Jon olsson gjorde väll inte en Hexo flip. I aftonbladet så sa han att den hette olsson flip för att den kändes så personlig. :P

bayo sa:
Förstår inte riktigt en del här av de här som hävdar att vi ska vara glada att de överhuvudtaget kommenterar. Det är deras jobb att sitta och kommentera åkare och trick och när man får betalt bör man kunna få de mest basala saker rätt. Var på tok för mycket fel både vad det gäller åkare och trick. Sen att de får de till att JF Houle är från Schweiz och inte från Kanada är pinsamt.

Förutom fotot var sändningen under all kritik. Vore intressant att ha lika oinsatta kommentatorer under t.ex. en världscuptävling i storslalom eller liknande. Skämmes SVT!

Ps. Ska sätta mig och skriva ett mail till SVT när orken faller på

Ds.
WORD!!!

Snödjup

Tillbaka
Topp