ErikGranli
Ny medlem
Köpa ett Longboard Deck?
Ganska säker på att man får den komplett billigare på sickboardssimpan92 sa:sickboards e bra som fan men varför inte bara kahalani?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ganska säker på att man får den komplett billigare på sickboardssimpan92 sa:sickboards e bra som fan men varför inte bara kahalani?![]()
Du har faktiskt rätt är ute efter en komplett Loaded dervish, är väll lika bra att köpa i sverige då kanske.linder sa:Sickboards strulade för min bror när han skulle köpa en dervish förra sommaren, tog nästan sickboards 1½ månad att skicka shockpadsen ... Brädan kostade totalt 2900kr. (då kostade den 3500kr i sverige)
Som tur va så fixade jag några hos polarens butik men ja. Nu när den bara kostar 3200kr i sverige så tycker varken jag eller han att det är värt att köpa från tyskland.
Hans skruvar pajade också och det fick han köpa nya från polarens butik, hade han köpt det där hade han fått ny
Men visst, ska man köpa enbart ett deck som kanske är svårt att få tag på i sverige så kör på. Annars ser jag inte vitsen med att spara en hundralapp eller två .
kan vara välldigt aktuellt tack för tipset!Spangel sa:gillar inte att göra reklam, men du kan ju haka på den här dealen kanske?
http://mrboard.se/paket/10-loaded-dervish-paket.html