Köpa ett Longboard Deck?

Köpa ett Longboard Deck?
Lånar tråden lite.
Någon som har erfarenhet av sickboards?

Står att frakt ska vara gratis så det blir alltså bara summan för själva brädan?
Någon som handlat där för är det en sida att lita på? (så man får grejerna och tid och sånt)

Tack för mig

Köpa ett Longboard Deck?
Sickboards strulade för min bror när han skulle köpa en dervish förra sommaren, tog nästan sickboards 1½ månad att skicka shockpadsen ... Brädan kostade totalt 2900kr. (då kostade den 3500kr i sverige)

Som tur va så fixade jag några hos polarens butik men ja. Nu när den bara kostar 3200kr i sverige så tycker varken jag eller han att det är värt att köpa från tyskland.

Hans skruvar pajade också och det fick han köpa nya från polarens butik, hade han köpt det där hade han fått ny ;)

Men visst, ska man köpa enbart ett deck som kanske är svårt att få tag på i sverige så kör på. Annars ser jag inte vitsen med att spara en hundralapp eller två .

Köpa ett Longboard Deck?
linder sa:
Sickboards strulade för min bror när han skulle köpa en dervish förra sommaren, tog nästan sickboards 1½ månad att skicka shockpadsen ... Brädan kostade totalt 2900kr. (då kostade den 3500kr i sverige)

Som tur va så fixade jag några hos polarens butik men ja. Nu när den bara kostar 3200kr i sverige så tycker varken jag eller han att det är värt att köpa från tyskland.

Hans skruvar pajade också och det fick han köpa nya från polarens butik, hade han köpt det där hade han fått ny ;)

Men visst, ska man köpa enbart ett deck som kanske är svårt att få tag på i sverige så kör på. Annars ser jag inte vitsen med att spara en hundralapp eller två .
Du har faktiskt rätt är ute efter en komplett Loaded dervish, är väll lika bra att köpa i sverige då kanske.

Köpa ett Longboard Deck?
Men visst har man ingen butik i närheten som säljer så måste man ju ändå krongla med posten så fort det blir fel då kanske man kan köpa ifrån tyskland :)

Men vi som har en butik i skövde och distributören i vara så känns det som att man kan åka dit och köpa när dom anordnar events och liknande :)

Tillbaka
Topp