Köpa longboard i Stockholm

lgrstdt

Medlem
Jag är jävligt sugen på att införskaffa mig en ny longboard. Det är bara det att jag gärna vill känna på den och se ur den är i verkligheten. Skulle behöva schyssta tips på bra stores i Stockholm eller i dess närhet som säljer Sector 9.
Tack på förhand
/C

hollywood säljer sector 9, affären ligger på norrlandsgatan rätt nära porraffären bluestar om du känner dig hemma där? annars kan jag rekomendera kahalani som är bra mkt softare. ligger på östgötagatan 20 på söder, precis vid björns trädgård

Kahalani! Finns inget annat.. Hur trevlig personal som helst.. Kan allt! Man får testa brädorna utanför affären.. Underbar butik!

http://kahalani.se/

Ligger vid medborgarplatsen..
Värt ett besök!

(säljer dock inte Sector 9, men finns motsvarande)

Senast ändrad:
jonathan-o sa:
hollywood säljer sector 9, affären ligger på norrlandsgatan rätt nära porraffären bluestar om du känner dig hemma där? annars kan jag rekomendera kahalani som är bra mkt softare. ligger på östgötagatan 20 på söder, precis vid björns trädgård
Hahaha, porrbutiken har jag aldrig ens sett, men jag har koll på Hollywood :)

lgrstdt sa:
jonathan-o sa:
Hahaha, porrbutiken har jag aldrig ens sett, men jag har koll på Hollywood :)
ojojoj då har du missat nått av sthlms goda. skit i hollywood jävla skitrejor åk till kahalani

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp