Köpa pjäxor i Åre!

JooockeT

Ny medlem
Köpa pjäxor i Åre!
Tjena!

Nu har det blivit dax att köpa nya pjäxor till denna säsong.
Har förstått att det är väldigt viktigt att få rätt hjälp vid köp av pjäxor, jag bor i Östersund men antar att den bästa hjälpen här i närheten kanske finns i Åre. Vilken butik är bäst att gå till tror ni?
Jag får alltid ont i smalbenen när jag åker (speciellt hoppar) så jag antar att dom ska ha ett rätt brett sortiment så att det finns något som passar mig bra.

Tackar!

Köpa pjäxor i Åre!
SMagnusson sa:
Gå in på Stadium i Åre eller Östersund , Intersport, Sporttjänst i Östersund
VA?! Nu nämnde du ju dom absolut sämsta butikerna när det gäller pjäxköp. Gå absolut inte till dessa butiker. Gå isället till en duktig "bootfitter" som inte gör annat än att fixar pjäxor hela dagarna. Som Dustbin-Dan säger, Sportkällaren och Hanson.

Köpa pjäxor i Åre!
Nu till vintern öppnar Sveriges bästa bootfitter Åre Eriksson en verkstad i Åre. Så titta in till han så fixar han din pjäxa så att det sitter som den ska.

M

Köpa pjäxor i Åre!
Förra året var jag inne på Åre Skidsport (som ligger lite över MAX) & det kändes som att de hade kolla på pjäxor! Bra service dessutom. Tyvärr blev det inget köp för mig just då, men jag kan rekommendera att gå dit.

Köpa pjäxor i Åre!
sportkällaren är grymma! där köpte jag mina senaste. mycket bra service och kunnig personal.
hanson är också bra, där köpte mannen sina... men tycker nog att sportkällaren är strået vassare.

Senast ändrad:
Köpa pjäxor i Åre!
Sportkällaren finns inte längre... Gå till Åkes nya verkstad eller Chrille på Skidsport, båda är grymt bra på pjäxor.

Senast ändrad:
Köpa pjäxor i Åre!
Tar upp den här tråden lite. Är det någon som vet ifall Skidsport har intuition liner? Mitt mål är helt enkelt att kunna skaffa ny innersko till mina lange och kanske även en ordentligt anpassad sula. Ifall inte innerskon löser problemet.

Köpa pjäxor i Åre!
Jiggan eller Stockis på Hanson är sjukt bra med, så Skidsport eller Hanson är dit man bör gå för bra pjäxor i Åre

Köpa pjäxor i Åre!
zerode sa:
Jiggan eller Stockis på Hanson är sjukt bra med, så Skidsport eller Hanson är dit man bör gå för bra pjäxor i Åre
Hanson är ju dock köpt av skistar så där får man ju verkligen se till så säljaren är den som är kunnig.

Köpa pjäxor i Åre!
Visserligen har skistar köpt Hanson, men varken Jiggan eller Stockis har blivit sämre för det. Men håller med, går hellre till Skidsport...

Tillbaka
Topp