Köpa Rails!

Köpa Rails!
scandinavian shaper är ju i Västerås. Ring David Ny. hans nummer står på hemsidan. Sök också här på FR, för någon har lagt upp deras prislista för nedladdning...

Köpa Rails!
hej railköpare!

ett rak rail på 3m kostar ca:5000 +moms
en box 3000x400 8000 +moms

så från 5000 och uppåt kan du räkna med.

Köpa Rails!
bergesa sa:
hej railköpare!

det kostar då fanemej så mkt !! curb (skate/snowbutik) i falun kostar kanske 2-3 meter rail 1500:- men då måste man komma till falun och köpa, för dom skickar inte ut har jag för mig

Köpa Rails!
h3nRiKk sa:
bergesa sa:
hej railköpare!

det kostar då fanemej så mkt !! curb (skate/snowbutik) i falun kostar kanske 2-3 meter rail 1500:- men då måste man komma till falun och köpa, för dom skickar inte ut har jag för mig
men vad kosta en ca 5m rail då?

Köpa Rails!
LUUUUND sa:
bergesa sa:
hej railköpare!

fan vad soft nånsom har mer info.. nån bild på deras och så vidare e det box eller järnrör?

här är deras adress iaf: www.curb.se

Köpa Rails!
i typ december var det en railtävling här där jag bor, och dom som arrangerade den tävligen hade köpt railar från "the boom" ..

dom railarna e as bra, men ja vet inte vad deras hemsida heter..
lr vad dom kostar..

Köpa Rails!
pHille-026 sa:
i typ december var det en railtävling här där jag bor, och dom som arrangerade den tävligen hade köpt railar från "the boom" ..

dom railarna e as bra, men ja vet inte vad deras hemsida heter..
lr vad dom kostar..
oik najs...

Köpa Rails!
såg att denna tråd va ganska gammal men nu på mitt sportlov (v.10) så va ja på praktik i Åre SnowPark o i personalstugan så låg de en prislista från northenrails o där gick en flat box på 6m på ca 5-6k om ja inte minns mej helt galet..

Tillbaka
Topp