Köpa transceiver hemma eller alperna?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Vet att det funnits en sån här tråd men kunde inte hitta den, kanske använde fel sökord...

Kommer åka ned till alperna med ganska kort varsel så hinner inte beställa en transceiver.

Ska jag köpa den från butik i Sverige eller på plats i Italien?

Då jag kommer ligga på gränsen viktmässigt köper jag den helst väl nere, om jag inte sparar jättemycket på att köpa den hemma.

Svårt att veta när du är seriös eller inte Felix (http://sv.wikipedia.org/wiki/Pojken_och_vargen Nått att spana in)

Men kör i vind, du sparar på att köpa där nere, det gjorde jag iaf när jag åkte ned förra året. Jag vet inte hur länge du ska vara där nere, men det är skönt att kunna gå till butiken man köpte grejerna om det skulle vara så att nått inte fungerar som det ska.

Haha, vettefan hur jag skulle kunna lyckas skämta bort den här tråden från och med nu ;)

Nej, jag är faktiskt seriös. Hade för mig från förra tråden att det var billigare där nere, ville bara försäkra mig om att så var fallet. Tack grabbar! Stannar hela säsongen så blir det krångel kan det ju som du säger vara bra att jag kan gå in till butiken och få hjälp.

Tack

Köpte en här nere, 2000kr för en Ortovox Patroller, gick på nästan 3000 hemma så visst finns det lite pengar att spara.

Tillbaka
Topp