köpa! vad?

superunknown

Ny medlem
köpa! vad?
tjaaa

sommarjobbat å de har rullat in lite pengar

vad skulle ni köpt ifall ni hade 12k?

edit: blir nog spara tills vintern ser de ut som nu
eller kanske en systemkamera men chillar ett tag

bring it on! =D

Senast ändrad:
köpa! vad?
hehe jag har fan oxå svårt att bestämma mig vad jag ska köpa för mina sommarjobbs pengar

köpa! vad?
verkar dumt o lägga allt på en grej direkt.. köp lite nya kläder, spara.. sen kan du plocka fram nån tusing framåt vintern o köpa en ny sjyst jacka eller byxor, varför inte goggles eller till och med nya lagg.. så sparar du resterande och använder det när det behövs, kläder, "hallonsaft" och vad du nu gör av med i vanliga fall

köpa! vad?
guidad tur i östersund, jag tar 12 000 ink resa från där du bor och hit, jag vet vart storsjödjuret bor! exclusiv, lr min snygga skid hjälm som ligger på annonser, annars ttycker ja du ska spara och lägga på nått du riktigt vill ha istället för impuls köp

köpa! vad?
nej, bil blir de nog inge

men ser nog ut som jag sparar dom ett tag till iaf
fast kan nog inte hålla mig borta ifrån ahlnas erbjudande:( fan

Senast ändrad:
köpa! vad?
bara för att du har mycke cash så behöver du inte göra åt dom direkt när du får dom:P det finns faktist nåt som heter spara, du kanske behöver dom nån gång du ska köpa ett par nya goggles elr nåt=)

köpa! vad?
vänta nu! jag förstår inte riktigt..:/ har jag kommit fel nu..? jag trodde dehär var en sida för skidåkare som åker skidor å lägger alla sina pengar och värdesaker på skidåkning ovs:/ men du kan ju kanske köpa ett piano..

köpa! vad?
me_syltmogul sa:
vänta nu! jag förstår inte riktigt..:/ har jag kommit fel nu..? jag trodde dehär var en sida för skidåkare som åker skidor å lägger alla sina pengar och värdesaker på skidåkning ovs:/ men du kan ju kanske köpa ett piano..
haha, nej inge piano för mig inte
en clarinett eller fiol därimot...de skulle sitta fint de

Senast ändrad:
köpa! vad?
köp 12000 tuggummin (24000 om dom kostar 50 öre)... brukar jag göra när jag inte vet vad jag ska göra av pengarna =P

köpa! vad?
Hmm... äntligen förstår jag varför FR inte är en skidsajt längre. Folk spenderar sina pengar på prylar som dom sedan sitter hemma och masturberar till. Åk skidor istället för att köpa prylar!

För mig finns det bara ETT alternativ vad jag skulle göra med 12k, skidresa till nordamerika och pumpa lite riktigt puder. Finns inga andra alternativ!

köpa! vad?
Hjalle_S sa:
artisty sa:
köpte nyss ett par inlines:D + 3filmer så där rök 2.8k
va köpte du för skates?
Remedyz FM med annan soulplate..galet vad jag längtar..kanske ser lite konstig ut på bild men den är sjukt clean IRL och är hur najs som hällst=D ska komma på onsdag

btw har tänkt göra en sån där första dagen med skatesen edit

Senast ändrad:
köpa! vad?
JockeSki sa:
Hmm... äntligen förstår jag varför FR inte är en skidsajt längre. Folk spenderar sina pengar på prylar som dom sedan sitter hemma och masturberar till. Åk skidor istället för att köpa prylar!

För mig finns det bara ETT alternativ vad jag skulle göra med 12k, skidresa till nordamerika och pumpa lite riktigt puder. Finns inga andra alternativ!
Låter som lite väl positivt glädjetänkande (delen om skidresan till Nordamerika för 12K, inte delen om onanerandet), men du har en mycket bra poäng.

köpa! vad?
de är vell självklart? SOMMARjobbspengar spenderar man på skidresor och utrustning och öl till julafton och nyår. efter dessa högtider är pengar likvärderat med skitpapper

Tillbaka
Topp