Hur mycket ska du ha för de utan bindning ?jeppenator sa:Armada Alpha 2 från i år, 181 cm. säljes eller bytes mot något skoj =)
Det är bara en skida!benjihoe sa:Hur mycket ska du ha för de utan bindning ?jeppenator sa:Armada Alpha 2 från i år, 181 cm. säljes eller bytes mot något skoj =)![]()
Visst du är bara dommer.benjihoe sa:haha true, jag är lite dizzy sen krashen! jag som la upp tråden ju ;D.. usch