Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då tycker jag nästan blades ser bättre ut, lättare och smidigare också väll?jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
Frågan är: varför ska parkåkarna ha stavar över huvud taget? dom är ju bara ivägen?! kör man hopp så vill man inte ha stavar som komplicerar hoppandet? och då stavar används för att underlätta åkning i pist och puder ser jag ingen somhels regel som säger att man måste ha de då man åker park?
tycker själv de ser snyggt ut utan stavar.. det är framtiden.
Jag tycker man får sämmre balans utan stavar !jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
Frågan är: varför ska parkåkarna ha stavar över huvud taget? dom är ju bara ivägen?! kör man hopp så vill man inte ha stavar som komplicerar hoppandet? och då stavar används för att underlätta åkning i pist och puder ser jag ingen somhels regel som säger att man måste ha de då man åker park?
tycker själv de ser snyggt ut utan stavar.. det är framtiden.
'jocke_92 sa:jag tycker det är skönt att ha utan stavar men man ska ha stavar på tävingar tycker jaa
varför ska inte snowboard åkande jibbers ha stavar om skidåkande ska det?erik_lindhe sa:Jag längtar tills den dan när alla kör utan stavar Då kommer parken va som ett jävla zoo där alla står vis staketen o skrattar åt alla små kaniner som hoppar runt, hahaha!
Haha, jag säger inte att ni inte ska ha de, utan att de ser kul ut när ni har de!Mathew sa:varför ska inte snowboard åkande jibbers ha stavar om skidåkande ska det?erik_lindhe sa:Jag längtar tills den dan när alla kör utan stavar Då kommer parken va som ett jävla zoo där alla står vis staketen o skrattar åt alla små kaniner som hoppar runt, hahaha!
Ser lika dant ut nät ni åkar. bara att ni inte är vana att se skidåkare.erik_lindhe sa:Haha, jag säger ite att ni inte ska ha de, utan att de ser kul ut när ni har de!Mathew sa:varför ska inte snowboard åkande jibbers ha stavar om skidåkande ska det?erik_lindhe sa:Jag längtar tills den dan när alla kör utan stavar Då kommer parken va som ett jävla zoo där alla står vis staketen o skrattar åt alla små kaniner som hoppar runt, hahaha!
Nej de ser verkligen inte likadat ut när vi åker, med skidor ser man ut som inlines åkare, de ser fult ut. Med snowboard ser man ut som skateboard åkare, det ser bra ut!Mathew sa:Ser lika dant ut nät ni åkar. bara att ni inte är vana att se skidåkare.erik_lindhe sa:Haha, jag säger ite att ni inte ska ha de, utan att de ser kul ut när ni har de!Mathew sa:varför ska inte snowboard åkande jibbers ha stavar om skidåkande ska det?
"ser det helt fucktup ut" när snowboard åkare kör också?Myrre sa:ja utan stavar ser det helt fucktup ut
HAHA eller inte !! Jag har kört snowboard innan och det är typ samma sak.erik_lindhe sa:Nej de ser verkligen inte likadat ut när vi åker, med skidor ser man ut som inlines åkare, de ser fult ut. Med snowboard ser man ut som skateboard åkare, det ser bra ut!Mathew sa:Ser lika dant ut nät ni åkar. bara att ni inte är vana att se skidåkare.erik_lindhe sa:Haha, jag säger ite att ni inte ska ha de, utan att de ser kul ut när ni har de!
Fattaru inte att de inte finns nå rätt eller fel, jag tycker de ser kul ut utan stavar, inte du, ok? Jaaa! Inte för ja fattar va de spelar för roll om du kört bräda innan?Mathew sa:HAHA eller inte !! Jag har kört snowboard innan och det är typ samma sak.erik_lindhe sa:Nej de ser verkligen inte likadat ut när vi åker, med skidor ser man ut som inlines åkare, de ser fult ut. Med snowboard ser man ut som skateboard åkare, det ser bra ut!Mathew sa:Ser lika dant ut nät ni åkar. bara att ni inte är vana att se skidåkare.
Eller snowboard åkarna?Mute-matte sa:Det är sjukt töntigt att köra utan stavar...Slänger vi stavarna bli vi ett steg närmre bladeåkarna och vem vill det? inte jag i all fall.
Länge leve stavarna!
HAHA fan vad rätt ;Derik_lindhe sa:För att dom vill se ut som snowboardåkare såklaaart!
nej? dom har kört utan stavar i alla tiders år, hur skulle det se ut om snowboard åkarna tog på sig stavar helt plötsligt för att det var "G"Mathew sa:"ser det helt fucktup ut" när snowboard åkare kör också?Myrre sa:ja utan stavar ser det helt fucktup ut
Jaa lätt! Fatta gaaangsta att se brädåkare med stavar, haha!Myrre sa:nej? dom har kört utan stavar i alla tiders år, hur skulle det se ut om snowboard åkarna tog på sig stavar helt plötsligt för att det var "G"Mathew sa:"ser det helt fucktup ut" när snowboard åkare kör också?Myrre sa:ja utan stavar ser det helt fucktup ut