köra utan stavar = coolt?
Vi har en vinnare!henning2 sa:köra utan stavar = coolt?
Jag tar på mig det, det är inte cool !
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en vinnare!henning2 sa:köra utan stavar = coolt?
Jag tar på mig det, det är inte cool !
so true!Mathew sa:No poles is totllay G !
Stop all player haters !
haha!OlaMelin sa:Kan ni inte fråga vad Jacob Wester tycker?
Hur kan du säga att det är nytt att köra utan stavar?sbn sa:möjligtvis lite speciellt och nytt, men ser då sjukt mycket bättre ut med stavar och känns mycket bättre också.
håller med har mna inte stavar dels för balansen??..henning2 sa:Jag tycker man får sämmre balans utan stavar !jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
Frågan är: varför ska parkåkarna ha stavar över huvud taget? dom är ju bara ivägen?! kör man hopp så vill man inte ha stavar som komplicerar hoppandet? och då stavar används för att underlätta åkning i pist och puder ser jag ingen somhels regel som säger att man måste ha de då man åker park?
tycker själv de ser snyggt ut utan stavar.. det är framtiden.
fast oandra sidan kan de va skönt att åka utan men fult och ger sämmre balans:Pa_ahlnas sa:håller med har mna inte stavar dels för balansen??..henning2 sa:Jag tycker man får sämmre balans utan stavar !jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
Frågan är: varför ska parkåkarna ha stavar över huvud taget? dom är ju bara ivägen?! kör man hopp så vill man inte ha stavar som komplicerar hoppandet? och då stavar används för att underlätta åkning i pist och puder ser jag ingen somhels regel som säger att man måste ha de då man åker park?
tycker själv de ser snyggt ut utan stavar.. det är framtiden.
och det är sjukt fult utan..
näst efter att stava punkt pungnt... punkt slutvolcom4 sa:åka utan stavar är det töntigaste som finns. pungnt slut!!!
På tal om fel stavelser så skrev en i min klass fel på ett inlämnings arbete, jo han skulle skriva punkrock men det blev pungkrockdr_m4d_skillz sa:men det är väll fan att alla ska mala alla nya trender om och om igen, är det coolt, är det snyggt, får man köra med googles under hjälmen eller blir man butfuckad av en arg cyklop då?
Eftersom stavar lite har förlorat sitt användningsområde inom newschoolskidåkningen finns det väll egentligen ingen praktiskt funktion att ha kvar dem... förövrigt så kapar alla sina stavar till penislängd anyway? Och att säga att vi hamnar alltför nära OS freestyle utan stavar vore typ lika rättfärdigat som att säga att vi hamnar farligt nära Anja perssons sälar med dem.. låt gangstaz som vill köra utan stavar göra det, det har sin charm, jag tycker själv åkningen blir mera lekfull då... dem som vill fortsätta med polesteeze gör det, och ger blanka fan i att svära över alla dessa whiggaz från staterna...
näst efter att stava punkt pungnt... punkt slutvolcom4 sa:åka utan stavar är det töntigaste som finns. pungnt slut!!!
fridens liljor
Hahahaha!henning2 sa:På tal om fel stavelser så skrev en i min klass fel på ett inlämnings arbete, jo han skulle skriva punkrock men det blev pungkrockdr_m4d_skillz sa:men det är väll fan att alla ska mala alla nya trender om och om igen, är det coolt, är det snyggt, får man köra med googles under hjälmen eller blir man butfuckad av en arg cyklop då?
Eftersom stavar lite har förlorat sitt användningsområde inom newschoolskidåkningen finns det väll egentligen ingen praktiskt funktion att ha kvar dem... förövrigt så kapar alla sina stavar till penislängd anyway? Och att säga att vi hamnar alltför nära OS freestyle utan stavar vore typ lika rättfärdigat som att säga att vi hamnar farligt nära Anja perssons sälar med dem.. låt gangstaz som vill köra utan stavar göra det, det har sin charm, jag tycker själv åkningen blir mera lekfull då... dem som vill fortsätta med polesteeze gör det, och ger blanka fan i att svära över alla dessa whiggaz från staterna...
fridens liljor![]()
Gustav Wasa körde med 1 stav !stevik sa:Att påstå att det är något nytt att köra utan stavar innebär att man inte har insikt i skidhistorien. Riksgränsens egen Pancho Snöfall körde utan stavar redan innan de flesta som skriver inlägg i den här tråden skvalpade i sin pappas pung.
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA, kan inte annat än att garva åt freerides 2 skönaste inlägg någonsin..henning2 sa:Gustav Wasa körde med 1 stav !stevik sa:Att påstå att det är något nytt att köra utan stavar innebär att man inte har insikt i skidhistorien. Riksgränsens egen Pancho Snöfall körde utan stavar redan innan de flesta som skriver inlägg i den här tråden skvalpade i sin pappas pung.
Ska vi inte börja köra med det eller, riktigt ghetto ju.
Dom hadde ju ruskigt stora kläder då med
Tummen upp för svensk historia !
du är dålig på att vara roliggladpack sa:Jag åker Snowboard MED stavar!
Så jävla coolt!! Fan vad jag e Gangsta!
Nej... Jag tycker bara att hela skiten har spårat ur...eEVEZ sa:du är dålig på att vara roliggladpack sa:Jag åker Snowboard MED stavar!
Så jävla coolt!! Fan vad jag e Gangsta!
Det enda vettiga som sagts i denna tråd. Inte att du blivit gammal utan att allt har spårat ur.gladpack sa:Nej... Jag tycker bara att hela skiten har spårat ur...
vem vet, jag kanske börjar bli gammal...
Ola, jag förstår inte riktigt varför du ska blanda in wester i det hela? som om han skulle vara nån kammaråklagare som alltid har rätt? gör en omrösting på nästa fråga ist!OlaMelin sa:Det enda vettiga som sagts i denna tråd. Inte att du blivit gammal utan att allt har spårat ur.gladpack sa:Nej... Jag tycker bara att hela skiten har spårat ur...
vem vet, jag kanske börjar bli gammal...
Ni kommer inte komma någonstans med denna diskussion så kan ni inte bara lägga ner? Eller fråga Jacob Wester vad han tycker så får ni se vem som har rätt och fel.
föressten garva som fan när jag läste detta galet rolig kommentar..tummen upp!henning2 sa:Gustav Wasa körde med 1 stav !
Ska vi inte börja köra med det eller, riktigt ghetto ju.
Dom hadde ju ruskigt stora kläder då med
Tummen upp för svensk historia !
Såååå sant.. här tycker jag vi kan sätta slut på denna diskussion?Mathew sa:det är bara dem som inte kan åka som ser ut som "småungar" !
Set måste bara bli mer accepterat. jag lovar om 1-2 år så kommer dem flesta som kan åka åka utan stavar.
Det var ju samma diskution om gangsta stilen, nu 1 år senare så kan man ju konstatera att nästan alla åker med bandana och förstora kläder. Det är bara en övergångs period!
/Mathew
Du kanske kan börja ett språkprogram ála Fredrik Lindström.... typ Hennings felstavningsmysterier.... svenska särskrivningsmysterier kanske också kan komma på tapeten... du lyckades juh t.o.m. klämma in två stycken i den där lilla meningen :Dhenning2 sa:På tal om fel stavelser så skrev en i min klass fel på ett inlämnings arbete, jo han skulle skriva punkrock men det blev pungkrockdr_m4d_skillz sa:men det är väll fan att alla ska mala alla nya trender om och om igen, är det coolt, är det snyggt, får man köra med googles under hjälmen eller blir man butfuckad av en arg cyklop då?
fridens liljor![]()