Kritik på foton

ST90

Medlem
Kritik på foton
Jag vet inte riktigt om jag kan lägga ut dom här korten här med tanke på att det är en skidsida osv, men annars äre väl bara för nån moderator att plocka ner tråden.
Var ute några timmar under 2 dagar och fotade iaf, och här är resultatet: www.cougah-designs.se och gå till portfolio (förra länken ville inte fungera riktigt) . kan ju tillägga att det var första gången jag höll i en digital systemkamera (aldrig kört analog heller för den delen) så det var nytt.
var inte allt för hårda bara ;)
*edit, några av bilderna är tagen med en "halv systemkamera", och klaga inte allt för mycket på engelskan om ni av nån anledning kollar resten av sidan!

thx, peace oooooout!

Senast ändrad:
Kritik på foton
Enkla men bra bilder! Men som du säger är du ju fortfarande ny på området! Testa att lek lite med kameran! slutartid ljus,blixt osv!

Kritik på foton
Hejsan!

Detta är som sagt fel sida för den typen av bilder! Ett tips om du vill lära dig mer är www.fotosidan.se

Har du digitalkamera där du kan ändra inställningar så bara ut och träna och plåta!

Mvh
Johan Ståhlberg

Kritik på foton
Dom flesta bilderna såg väldigt bra ut när dom var små, men sen när man klickade upp dom till större format fick dom lite brister i detaljerna. Men jävligt snyggt för o vara första gången!

Kritik på foton
tack tack :) ska registera mig där då ;) tack. jag använder en Nikon D70 :D helskön kamera, kan dock inte allt för mycket om inställningar osv. inte orkat läsa manualen än ;D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp