ja den kommer, men i slutet av oktober..OwetZ sa:Det brukar komma en ritning att ladda ner på hemsidan.. Har för mig att den kom nån gång i november förra året.
Nej inte så..Pizzaaugust sa:tror den där tre railen e typ
(
)
så ma ntar de första c:et och kan byta till de andra o raila som ett s. eller köra c:na för sig.
lika bra förklarat som vanligt
Fan! Jag som hoppats att kunna åka fredag kväll..Andreas_Sundell sa:Inge kvällsåk mån,fre. Ingen halfpipe, och vad har junkyard med Kungsberget att göra?
skämtar du??!!Swanbeck sa:jag har hört att dom kommer haa ettt FETT stor Hopp längst ner i parken som kommer var ungefär 25 m långt och en kick som är 9 m hög låter ganska fett, ganska säkra källor de med![]()
Längtar som fan!![]()
hehe, 9 meter högt är rätt så högt.true sa:skämtar du??!!Swanbeck sa:jag har hört att dom kommer haa ettt FETT stor Hopp längst ner i parken som kommer var ungefär 25 m långt och en kick som är 9 m hög låter ganska fett, ganska säkra källor de med![]()
Längtar som fan!![]()
det är jävligt högt om ja får säga med tanke på att förra årets största kick var ca 2-2½ m högt bara, säker på att det verkligen är 9 m högt eller kommer det bli ett "joi" hopp?ekdahl sa:hehe, 9 meter högt är rätt så högt.true sa:skämtar du??!!Swanbeck sa:jag har hört att dom kommer haa ettt FETT stor Hopp längst ner i parken som kommer var ungefär 25 m långt och en kick som är 9 m hög låter ganska fett, ganska säkra källor de med![]()
Längtar som fan!![]()
http://www.scandinavianshaper.com/news.phpRege sa:Nej inte så..Pizzaaugust sa:tror den där tre railen e typ
(
)
så ma ntar de första c:et och kan byta till de andra o raila som ett s. eller köra c:na för sig.
lika bra förklarat som vanligt
Aa, har glömt att redigerat mitt gamla inlägg,Andreas_Sundell sa:Inge kvällsåk mån,fre. Ingen halfpipe, och vad har junkyard med Kungsberget att göra?
Men jag länka ju!!!AEriksson sa:Någon som har bild på monster boxen/railet,Som ska kunna att gå att ta på tre olika sätt? :D Fett sugen på att se hur den ser ut nu![]()
Jag hittar ingen bild på monsteret där (har kollat redan)Rege sa:Men jag länka ju!!!AEriksson sa:Någon som har bild på monster boxen/railet,Som ska kunna att gå att ta på tre olika sätt? :D Fett sugen på att se hur den ser ut nu![]()
http://www.scandinavianshaper.com/news.php
Tror att den ska vara nergränd nästa helt, bara det vita ska sticka upp, asså den ska ligga precis vid snön.Ojamae sa:Shit, den ser galen ut. Men jag tycker den ser lite halvfärdig ut, vore lite läskigt om man kunde fastna med skidan mellan rören på sidan:P.
Det här med 9m stor kick måste vara en rejäl myt alltså. Så stor är ju fan JOI-kicken och då behövde man en jävla fart. Tror inte man skulle kunna få fart så jäkla lätt och Kungsberget skulle nog inte bli så glada över alla skador som skulle uppstå...