sammanfattning: inte vettigjo_jibber sa:dom har ett blått+ett rött hopp, sen så har dom väll typ runt en 8 rails tror jag, lr nått liknande.
kansek inte det bässta, men klart bättre än inget;Drudil sa:sammanfattning: inte vettigjo_jibber sa:dom har ett blått+ett rött hopp, sen så har dom väll typ runt en 8 rails tror jag, lr nått liknande.
tkr jag väll inte-.-.....forumet är väll till för att fråga och ta reda på saker?!rudil sa:pinsam tråd
joo det är sant, för det här tråden är jävligt vettig? hade du haft nått i skallen så hade du fattat att du inte är själv i kungsberget!jo_jibber sa:tkr jag väll inte-.-.....forumet är väll till för att fråga och ta reda på saker?!rudil sa:pinsam tråd
och om du inte har någe vettigare o skriva, så gefan i o skriv då iöver huvudtaget!-.-
haha, man kan undra vem det är som inte har någe vett?!:P...då jag redan har svarat på att det inte var seriöst med den delen-.-....men om du nu hade orkat läsa, om du nu kan det?!xD så hade du förhoppningsvis märkt det hyffsat snabbt grabbenrudil sa:joo det är sant, för det här tråden är jävligt vettig? hade du haft nått i skallen så hade du fattat att du inte är själv i kungsberget!jo_jibber sa:tkr jag väll inte-.-.....forumet är väll till för att fråga och ta reda på saker?!rudil sa:pinsam tråd
och om du inte har någe vettigare o skriva, så gefan i o skriv då iöver huvudtaget!-.-
oj förlåt att jag inte läste alla svar? haha, hoppas du fick nån att åka med iaf p12! =)jo_jibber sa:haha, man kan undra vem det är som inte har någe vett?!:P...då jag redan har svarat på att det inte var seriöst med den delen-.-....men om du nu hade orkat läsa, om du nu kan det?!xD så hade du förhoppningsvis märkt det hyffsat snabbt grabbenrudil sa:joo det är sant, för det här tråden är jävligt vettig? hade du haft nått i skallen så hade du fattat att du inte är själv i kungsberget!jo_jibber sa:tkr jag väll inte-.-.....forumet är väll till för att fråga och ta reda på saker?!
![]()
luungtrudil sa:oj förlåt att jag inte läste alla svar? haha, hoppas du fick nån att åka med iaf p12! =)jo_jibber sa:haha, man kan undra vem det är som inte har någe vett?!:P...då jag redan har svarat på att det inte var seriöst med den delen-.-....men om du nu hade orkat läsa, om du nu kan det?!xD så hade du förhoppningsvis märkt det hyffsat snabbt grabbenrudil sa:joo det är sant, för det här tråden är jävligt vettig? hade du haft nått i skallen så hade du fattat att du inte är själv i kungsberget!![]()