kungsberget söndag 28/12!

jo_jibber

Ny medlem
undrar om det är någon/några som ska till kungs imorgon (söndag 28/12)
lyckades inte släpa med mig ngn polare. ville bara kolla om någon liten parknisse ska dit, så att man inte blir helt ensam hehe XD

kul o se att det kmr lite folk:D...var inte spciellt seriös med att få vara ensam^^, men kul o se hur många det kommer från fr ;D

jo_jibber sa:
rudil sa:
tkr jag väll inte-.-.....forumet är väll till för att fråga och ta reda på saker?!
och om du inte har någe vettigare o skriva, så gefan i o skriv då iöver huvudtaget! ;) -.-
joo det är sant, för det här tråden är jävligt vettig? hade du haft nått i skallen så hade du fattat att du inte är själv i kungsberget!

rudil sa:
jo_jibber sa:
rudil sa:
tkr jag väll inte-.-.....forumet är väll till för att fråga och ta reda på saker?!
och om du inte har någe vettigare o skriva, så gefan i o skriv då iöver huvudtaget! ;) -.-
joo det är sant, för det här tråden är jävligt vettig? hade du haft nått i skallen så hade du fattat att du inte är själv i kungsberget!
haha, man kan undra vem det är som inte har någe vett?!:P...då jag redan har svarat på att det inte var seriöst med den delen-.-....men om du nu hade orkat läsa, om du nu kan det?!xD så hade du förhoppningsvis märkt det hyffsat snabbt grabben;)

jo_jibber sa:
rudil sa:
jo_jibber sa:
haha, man kan undra vem det är som inte har någe vett?!:P...då jag redan har svarat på att det inte var seriöst med den delen-.-....men om du nu hade orkat läsa, om du nu kan det?!xD så hade du förhoppningsvis märkt det hyffsat snabbt grabben;)
oj förlåt att jag inte läste alla svar? haha, hoppas du fick nån att åka med iaf p12! =)

rudil sa:
jo_jibber sa:
rudil sa:
oj förlåt att jag inte läste alla svar? haha, hoppas du fick nån att åka med iaf p12! =)
luungt;)...jodå...hittade faktist lite folk som jag kände igen:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp