Laga pjäxor??

Laga pjäxor??
Tjena!!

Jag har ett par as sjöna Nordica pjäxor som jag har haft ett par säsonger men när jag hyrde skidor nu i mellandagarna sa grabben på Hanson i Åre att klacken e så sliten att jag nog borde börja tänka på att köpa nya!! Somehow har bindingnarna slitigt ned klacken så att snart kommer jag inte ha något fäste där bak!! Jag e inte så sugen på att köpa nya o undra om någon vet om det går att laga sånt o hur i sånna fall!!! Hanson o Alpin Garaget säger att det är kört men det känns som dem ba vill kränga nya grejer!!

Tack för alla råd o rön!!

Laga pjäxor??
En någorlunda ostädad skidverkstad borde ha en back nånstans med olika plastbitar, typ klackar och tådelar. Fråga runt lite så hittar du en, med lite tur är någon villig att slipa bort den slitna delen och pyssla dit en ny. Inga som helst problem att fixa bara man hittar en bit som passar.

Laga pjäxor??
hansons o alpingaraget är de värsta ställena att handla saker på, båda tror att de ligger på ö-malm därav den dåliga servicen. Gå till alpint istället http://www.alpint.com , bossen där kan allt och är schysst som bara den, Har ofta mycket reservdelar hemma. Gav far 2000:- rabatt på sina Atomic sx:11or, bara en sådan sak säger mycket, på AlpG var det omojöligt att få ner dem ens en femhundring...

Tillbaka
Topp