Ipath
Ny medlem
Läget i Chamonix!
Kom ett snödump för några dagar sedan. Riktigt bra puderåkning ända tills nu. Nu får man leta lite mera efter den.
Be carefoul bara, 2 laviner med folk i redan! 1 har avlidit. Var försiktiga folks!
Varmt väder idag den 7 januari och dåligt väder. Hoppas på nya snödump!
Man kan iallfall med gott samvete säga att säsongen har kommit igång här nere! Väl värt ett besök.
Välkomna ner
Be carefoul bara, 2 laviner med folk i redan! 1 har avlidit. Var försiktiga folks!
Varmt väder idag den 7 januari och dåligt väder. Hoppas på nya snödump!
Man kan iallfall med gott samvete säga att säsongen har kommit igång här nere! Väl värt ett besök.
Välkomna ner