Läget i Chamonix!

Ipath

Ny medlem
Läget i Chamonix!
Kom ett snödump för några dagar sedan. Riktigt bra puderåkning ända tills nu. Nu får man leta lite mera efter den.
Be carefoul bara, 2 laviner med folk i redan! 1 har avlidit. Var försiktiga folks!

Varmt väder idag den 7 januari och dåligt väder. Hoppas på nya snödump!

Man kan iallfall med gott samvete säga att säsongen har kommit igång här nere! Väl värt ett besök.

Välkomna ner
 
Läget i Chamonix!
Det låter riktigt sweet (minus lavinerna då). Åker ner på lördag och är otroligt sugen på att åka. Hoppas att det fortsätter komma åtminstone lite snö så det blir möjligheter till puder även nästa vecka.

Hörde förresten att det ska finnas en ny snowpark i Grand Montets, vet du om den är byggd/påbörjad nu när det har kommit snö? ..eller om det finns andra parker som är byggda?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp