Läget i tandådalen NU?

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
Läget i tandådalen NU?
Hur är det med "parken" i tandådalen i precis nuläget? vad finns uppe?

Läget i tandådalen NU?
själva "parken" skulle jag inte gissa på att den är öppen men det kan nog finnas lite rails och nått mysigt hopp i stora backen.

Läget i tandådalen NU?
Jag menar alltså vad som finns uppe i den lilla mini parken i stora backen. Alltså finns det några boxar, rails, småhopp? skulle gärna få veta något av någon som är/har varit där!

Senast ändrad:
Läget i tandådalen NU?
Jag va där den 23:e då hade dom, En flat rail, 2 flatboxar, en c-box, en down flat down box och en flat down box.

Läget i tandådalen NU?
var där idag dom hade ett dubbelrör, en down flat down box, 2 boxar en tjock och en lite smalare, en c-box och så hade dom satt ihop två boxar så att de blev en flat down box. Ska dit imon igen ja kan ta bilder på de som är uppsatt och lägga upp här på forumet .

Läget i tandådalen NU?
All3 sa:
var där idag dom hade ett dubbelrör, en down flat down box, 2 boxar en tjock och en lite smalare, en c-box och så hade dom satt ihop två boxar så att de blev en flat down box. Ska dit imon igen ja kan ta bilder på de som är uppsatt och lägga upp här på forumet .
sjukt fett!!

Läget i tandådalen NU?
Åk till kläppen istället mycket bättre dom har flera pister öppna ,dock lite långa lift köer som man får stå ut med elller haika backen:D

Läget i tandådalen NU?
Var där i förrgår, räknade inte hur många rail/boxar det var men jag såg iaf att det var rätt mycket folk i den lilla fållan railsen står. Om man tänker att man vill köra slalom så va inte det heller något bra. Man fick köra sicksack mellan hjälmfotingar och deras föräldrar.
Ne, då är Lindvallen bättre som läget är nu, där kan man lätt svänga runt hinder som finns i backen.

Läget i tandådalen NU?
Det är bara Stora Backen som är öppen. Det står lite rails och annat i nedre delen, totalt kanske 3-4 stycken. Inga hopp utom för att komma upp på railsen.

Åkningen är bra från att liften öppnat vid 9 fram till 11-tiden då det kommit alldeles för mycket folk och pisten börjar bli rätt uppåkt. Så sikta på tidiga mornar och lång lunch. De har sprutat i Specialen hela veckan utan att komma speciellt långt men om det blir lite kallt kan de förhoppningsvis öppna den inom de närmaste dagarna.

Läget i tandådalen NU?
lånar tråden lite.
ska till lindvallen snart och undrar om det finns några rails eller liknande uppsatta har kollat på skistars hemsida men det står inte så mycket där.

Tillbaka
Topp