åh gud vad skojj du är. mungoDeespin sa:hoppa inte, då slipper du landa
tsssDeespin sa:hoppa inte, då slipper du landa
Waster sa:Landa i en säng!"
jeppenator sa:häll massa salt i landningen.. de brukar lösa upp snön så då behöver man inte anstränga benen så mkt
Fluffsurfarn sa:hoppa inte högt.
4 helt meningslösa inlägg som inte tillför nånting. Om ni inte har nått vettigt att säga, kan ni inte bara hålla käften då! Det blir så jobbigt att läsa massa skit när man letar efter vettiga svar.Deespin sa:hoppa inte, då slipper du landa
för en gång skull håller jag med dig.JockeSki sa:Waster sa:Landa i en säng!"jeppenator sa:häll massa salt i landningen.. de brukar lösa upp snön så då behöver man inte anstränga benen så mktFluffsurfarn sa:hoppa inte högt.4 helt meningslösa inlägg som inte tillför nånting. Om ni inte har nått vettigt att säga, kan ni inte bara hålla käften då! Det blir så jobbigt att läsa massa skit när man letar efter vettiga svar.Deespin sa:hoppa inte, då slipper du landa
läste du ens jeppenators svar? har inte provat det han skrev, men om det funkar så är det ju inget oseriöst med det. sköt dig självJockeSki sa:Waster sa:Landa i en säng!"jeppenator sa:häll massa salt i landningen.. de brukar lösa upp snön så då behöver man inte anstränga benen så mktFluffsurfarn sa:hoppa inte högt.4 helt meningslösa inlägg som inte tillför nånting. Om ni inte har nått vettigt att säga, kan ni inte bara hålla käften då! Det blir så jobbigt att läsa massa skit när man letar efter vettiga svar.Deespin sa:hoppa inte, då slipper du landa
Ja det gjorde jag. Jag antog att det var ett skämt eftersom man inte använder salt för att göra snön mjukare utan tvärt om göra underlaget hårdare. Salt slänger man ut på kickern för att den ska bli hårdare och hålla längre.aendrew sa:läste du ens jeppenators svar? har inte provat det han skrev, men om det funkar så är det ju inget oseriöst med det. sköt dig själv
w0rdPizzaaugust sa:de smälter ju typ först eftersom man her salt på vägar o sånt för att de ska smälta.
Någon har hängt med på sina kemi-lektioner!PVerner sa:men salt hjälper inte om det är över -8 eller något sånt. då blir det motsatt effekt
"tror jag"