Lång bearbetning på videofilm..

Hej hej, igår runt kl17(nu är kl 21) hade jag ett färdigt uppladdat videoklipp, men bearbetningen är fortfarande ej klar. Brukar det ta sådan lång tid? Har sett många andra videor med senare klockslag som är uppe nu med ungefär samma läng och kvalitet. Har haft samma problem för något år sedan, då videklippet var uppe för bearbetning under flera dagar (10+) innan jag tog bort det. är det något känt fel så det bara är att prova igen eller är det något fel på min uppladdning på något vis?

MVH Jonathan W

Känns inte som om tråden bidrar till något
tanken var om andra som också hade samma problem och löst det kunde berätta om sina upptäckter, men nu verkar problemet vara personligt(?). Dags för låsning?

Jag har samma problem.. Oavsett vilken webbläsare jag använder. Hade inte det förr.

Johan har säkert en finurlig lösning på detta.

så var det för mej också , så jag ändrade kvallan till lite sämre och då funkade det. men det blev så jävla uselt så jag försökte lägga upp det i bra kvalla igen och då funkade det bara. vilket redigeringsprogram använder du?

adobe premiere, nerkonverterat till hyffsat högkvalitets mp4 :)
pal och "rätt" codex, så det borde funka... är nog något litet fel med den.. men men, provar en gång till, tredje gången gillt :)

Tillbaka
Topp