Långa brädor

Island25

Ny medlem
Långa brädor
Fattar inte varför alla håller på att åka runder på dessa korta brädor.
Jag e 167 o åker på en 161 men ska nog skaffa längre i vinte en 65 eller 68.
Men åker man bara park så en det väll bra med en kort

Långa brädor
Ja precis,
allt under en o sjuttio är fjantigt har själv en 176 å en 171 fast ska jag vara helt ärlig köpte jag en lite lek bräda förra vintern, den var endast 168 men då är den jävligt styv..

"The differens between men and boys, are the size of there toys"..

Långa brädor
Vad är det här? Har inte skidåkarna redan gått igenom det här? Och kommit fram till att längst skidor inte alls betyder bäst åkare. Det var rätt många år sen..

Kan ni se nån parallell här eller skriver jag i onödan?

Långa brädor
Pudret jag brukar åka i är inte ojämnt och fart är inga problem, har du provat den eller pratar bara katalog-snack som många andra wannabes?

Långa brädor
jävla idioter
"min pappa är iaf starkast"
nivå går ju dennna diskus med
Att det bästa inlägget kommer från en slalmom åker säger ju bara hur mogna ni båda två är.....

Långa brädor
Jo men du får nog mest respekt när du åker med din fish på taket på suven utanför Stureplan.
Men du kan inte kalla folk för färskingar bara för att du får låna din pappas suv ibland......
Du kanske har dina puder spots i på hammarby kullen? glöm inte lavin sändan då bara så dian brats poalre hittar dig när du blivit bortrövad av några ghetto ungar........

Långa brädor
Ett är i alla fall säkert, Deza, emil och Trebor är tre jävligt hårda grabbar. Alla vet väl att dom riktiga tuffingarna gör upp i internetforum. Om vi inte passar oss kan det här urarta i den värsta "beefen" sen snyggkille14 och adamnyduschad skriftligen spöade skiten ur varandra på Aftonbladets chat våren 2001.

Långa brädor
Hahaha! Gud va aggressiva ni blir småpojkar! Dags att dra ner på ryssfemmorna...

1) Terje friåker mestadels numera. Utvecklat friåkningsbrädorna Fish och Malolo. Under sin hetaste freestyle era så utvecklade han klassikern Balance.... www.burton.com

2) Om ni inte provat brädan ni pratar om... uttala er inte... spekulationer är oväsentliga...

3) Stockholms-hat från Avesta... ingen blir förvånad... avundsjuka kanske...

4) Ja, emil, du är säkert jättesnabb, kul för dig och lycka till... häng gärna med mig och ställ upp i årets longboard classic i Stuben.

5) Att kalla folk för idioter hit och dit gör bara er själva till åtlöjen...

6) Hade senaste säsongen i Österrike 150 loggade åkdagar, det kanske gjorde mig "skitkass", vad vet jag....

Långa brädor
Det är kul med långa brädor. Det är kul med korta brädor. Det är kul med smala brädor. Det är kul med breda brädor. Snowboard är kul oavsett vad för bräda man har förutsatt att man själv gillar den.

Seså, nu kramas vi allihopa och är vänner..............färskingar!

Långa brädor
håller med Doughboy

sen så tycker jag inte ni ska blanda in Gustavbacken i lindvallen i eran meningslösa diskussion.

en sak är säker och det är att det går omöjligt svänga sig igenom alla barn familjer vecka 8 i Gustav hanget med 2 meters bräda utan att ha ihjäl nån.Och ha ihäl folk är inte bra.

ha skoj åk på det du tycker är skoj

fred ut era färskingar!

Långa brädor
Hehe jo jag blev lite sne när jag läste inläggen så jag varr tvungen att toppa dom .......
Sorry om nån tog illa upp, skulle ha skrivit som den vise Doughboy men jag gillar inte folk som avslutar meningen med färsking utan belägg.

Långa brädor
Seriöst är ni dumma i huvet? Om man är under 180 lång så ska man fane mig ha under 160cm bräda, framförallt om man åker i park..... ja är 176 o jag har 157 o det är fanemig nästan i länsta laget för parkåkare.... Cya noobs!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp