Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Urban Classics är märket du söker. Bra fit och storlekar upp till 6XL!
Jag är själv 190 cm lång och letat mycket efter "rätt" passform då talltees ofta blir lika breda som långa.
Men UC är dem som enligt mig sitter bäst
/Jeppe
Man kommer nog aldrig kunna komma undan med att tall tees är breda, eftersom passformen blir skev om man bara gör dom långa när de uppnår såna stora storlekar.
De man kan göra är att hängtorka tishor eller tröjor.. vilket innebär efter man har tvättat sin tröja och den fortfarande är ganska blöt, då kan man hänga den på en galje och låta den torka så. Vilket gör att tröjan drar ut sig. För i stortsett så krymper nästan alla kläder med 5 procent efter en tvätt.
Jag vet många som brukar hängtorka sina tröjor för att få dom extra långa och dra ut sig på längden. Om man är så pass långa som ni är så gör det nog inget om den blir lite extra lång.
själv är jag 190 och jag brukade ofta leta efter längre tröjor, har dock börjat gå ner i längden nu, har en lång hood som inte är så bred till salu om du är sugen, First Drop i gul och lila. har en matchande firt drop t-shirt å i samma färger. båda är ca 105 cm och slutar lite innan knäna