Langa upp er 09/10 outfit!

Hazzilazzi sa:
curtis lilla fjant bara för du är 17 och har barnbidrag
by the way linder riktigt snygg stil till skillnad från vissa andra!
Tack så jättemycket! Sånna här kommentarer får mig att gå mer för Saga-jackan i Large :P

Lagom baggy, inte klänning ska det vara :)

linder sa:
Hazzilazzi sa:
Tack så jättemycket! Sånna här kommentarer får mig att gå mer för Saga-jackan i Large :P

Hur lång är du? L är rätt "Litet" i saga! och Xl väldigt stort..

Deathmachine sa:
linder sa:
Hazzilazzi sa:

Hur lång är du? L är rätt "Litet" i saga! och Xl väldigt stort..
Saga jackan i Large blir lika lång som salomon jackan på bilden... 2.5cm kortare armar bara och det är bara ett plus.

Senast ändrad:
NÅgon som har ett bra förslag för en "nybörjar" outfit, inte jätte nybörjar dåra men, jag kan få tag på quicksilver BILLIGT, e det en bra början ??

ViBe sa:
NÅgon som har ett bra förslag för en "nybörjar" outfit, inte jätte nybörjar dåra men, jag kan få tag på quicksilver BILLIGT, e det en bra början ??
men kom igen, du måste ju välja kläder efter vad du gillar, inte efter vad som anses "bra", eller vad som anses ligga på en viss nivå!

och det är ju bara helt sjukt hur låg acceptansnivån är på freeride. har man gogglarna så att man GUD FÖRBJUDE nästan ser nästippen så är man ju för fan dömd till döden här, för att ta ett exempel i samma tråd.

shit, ni måste börja chilla lite alltså. om alla var likadana i backen, så skulle ju ingen sticka ut och vara lika jävla cool längre, yeah?

Senast ändrad:
Teufel sa:
Pizzaaugust sa:
Deathmachine sa:
du matchar inte bra alltså. Ngn som kan hjälpa killen?
Skit coola hoodisar, du däremot behöver kanske hjälp..
jag tror faktis inte han e seriös:P men om han e de så e han värsta bra på att matcha kläder :I

Kevinnn sa:
Kommer att köpa någon dera av dom här två:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
var kan kan köpa detta? sjukt snyggt:D

kymmer sa:
Kevinnn sa:
Kommer att köpa någon dera av dom här två:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
var kan kan köpa detta? sjukt snyggt:D
det är saga, beställa från usa...??

Hazzilazzi sa:
Balla killen? Kanske är 22 år med coola solglasögon och tillbringar mina vintrar i Mayrhofen, vad vet du?
Lite ironi i det hela, slappna av...

Alldeles för mycket grinande alltså.. Lägg upp era egna outfits och visa att ni e så pass mycket "coolare".

Och visst, om killen nu är seriös, så kan jag tyvärr inte heller säga att han har bra stil :/:p. Men vafan ge honom ett tips på någon schysst jacka eller så istället och håll skrattandet/hånandet för er själva..=)

kärlek, höhö

Senast ändrad:
HAHA! så jävla kul de ska bli å h8a som fan i denna tråd!
älska tråden ! ;)

Teufel sa:
jonathan_chips sa:
Deathmachine sa:
Mer Swagger då juee. skont nät man steezar hooden under tall-teen tycker jag.
AHHAHA men snälla fan, lär dig prata som en normal person... respekt i rissne mannn111
Lär dig använda ett tangntbord! Tre st "1"or i slutet av en mening är jätte retarderat. Tycker alla "normala"
Dude, fan va sjysst att du står upp för din polare! Om du nu så gärna vill veta så kan jag använda ett tangentbord alldeles utmärkt men om du och din pajsare till kompis inte riktigt greppar det här med intentioner så kan jag inte vara till stor hjälp.

Men fan ni är ju sjukt tunga i backen så vad gör väll de? Jag menar kolla bara på den här killen https://www.freeride.se/member/photoalbum.php?id=87346 , man märker verkligen vilken sjukt stor pondus den grabben har, right?

Hahaha man vågar fan inte posta i den här tråden längre...

felix sa:
Hahaha man vågar fan inte posta i den här tråden längre...
klart man vågar!

Blir man hatad så är det ändå bara omogna p12'or (eller folk som beter sig som sådana) som hatar... och vem bryr sig om vad dom har för åsikt?

jonathan_chips sa:
Teufel sa:
jonathan_chips sa:
AHHAHA men snälla fan, lär dig prata som en normal person... respekt i rissne mannn111
Lär dig använda ett tangntbord! Tre st "1"or i slutet av en mening är jätte retarderat. Tycker alla "normala"
Dude, fan va sjysst att du står upp för din polare! Om du nu så gärna vill veta så kan jag använda ett tangentbord alldeles utmärkt men om du och din pajsare till kompis inte riktigt greppar det här med intentioner så kan jag inte vara till stor hjälp.

Men fan ni är ju sjukt tunga i backen så vad gör väll de? Jag menar kolla bara på den här killen https://www.freeride.se/member/photoalbum.php?id=87346 , man märker verkligen vilken sjukt stor pondus den grabben har, right?
håller med dig chips jonathan (btw sjuukt coolt namn)!=!!!!!111 ASSÅ orka sånna hära killar som leker gangster fett fullt, alla har gangster stil... samma sak med sånna dära skoter killar palla ha skoter kläder fett mainstream FULT!!!111111

Tillbaka
Topp